למה צריך לשים לב בבחירת חיפוי קיר מטבח?

5.4.2021 שתף

כל מי שמתכנן לשפץ את המטבח הישן שלו, יודע כי אחת ההתלבטויות הקשות ביותר, היא בחירת חיפוי קיר מטבח. יש לזכור כי המטבח נחשב לאחד החדרים החשובים ביותר בבית, מאחר ומדובר על החדר שבו בני הבית נוהגים להיפגש, לבשל יחדיו ולהעביר חוויות. מעבר להחלפת הארונות המיושנים ולהשקעה בשיש איכותי, כיור מעוצב וברזים מיוחדים, יש צורך לתת את הדעת לחיפוי הקיר. מדובר על אחד הגורמים החשובים ביותר בעיצוב המטבח, מאחר וחיפוי הקיר יוצר את הטון הכללי בחלל החדר ומשפיע באופן ניכר על סגנון העיצוב. אנו בחברת מילסטון מתמחים בייצור ובייבוא של חיפויי קיר מכל קצוות העולם. אנו מקפידים על חומרי הגלם האיכותיים ביותר, שיעטרו את קירות המטבח שלכם ויוסיפו אווירה יוקרתית ומיוחדת יותר לחלל החדר.

חיפוי קיר מטבח – מה חשוב לדעת בתחום?

חשוב לדעת כי ניתן היום למצוא מגוון רחב של חיפויי קיר שונים, היכולים להתאים לקירות המטבח שלכם. לכל אחד מחיפויי הקיר ישנם היתרונות והחסרונות שלו, ולכן חשוב להכיר אותם לעומק, בטרם מחליטים על סוג מסוים. למשל, אחד מחיפויי הקיר הנפוצים והמומלצים ביותר, הינו חיפוי קיר באמצעות בריקים. מדובר למעשה על לבנים מיוחדים, היכולים להגיע במגוון רחב של עיצובים, גדלים וצורות שונות. ישנם בריקים מיוחדים המיועדים לצורך חיפוי קיר מטבח, מאחר והם עמידים ללחות ואינם מצריכים תחזוקה מיוחדת. ניתן לנקות את הבריקים בצורה קלה, ללא שום צורך בחומרי ניקוי מיוחדים. היתרון המרכזי של הבריקים הוא העובי הדק שלהם, המגיע ל- 1 ס”מ בלבד. כתוצאה מכך, מדובר על חיפוי קיר קל משקל, הניתן ליישום מהיר ויעיל.

חיפוי קיר למטבח

חיפוי קיר מטבח – מה קיים היום בשוק?

אחד מחיפויי הקיר הנפוצים ביותר הינו חיפוי מאבן טבעית דקה, המגיעה בצורת בריק. מדובר על מוצר אידיאלי עבור חיפוי קיר המטבח, מאחר והוא מגיע עם דבק מוכן בצידו האחורי. ניתן להדביק אותו לקירות המטבח בצורה עצמאית, ללא שום צורך בהזמנת איש מקצוע. חיפוי זה מגיע בעובי דק במיוחד של 1 – 2 מ”מ וניתן להתאים את הגודל שלו לגודל הרצוי, מאחר והוא ניתן לחיתוך על ידי מספרי פח חדות. אנשים רבים בוחרים בחיפוי זה, מאחר והוא ניתן ליישום עצמאי ואינו דורש ידע או ניסיון קודם בתחום. כמו כן, כדאי להכיר את האופציה של חיפוי קיר מטבח באמצעות זכוכית. מדובר גם כן במוצר פופולארי, בזכות הנראות הקלאסית שלו. אך חשוב לדעת כי מדובר על חיפוי כבד יותר, המצריך לפחות שני אנשי מקצוע לצורך היישום שלו. כמו כן, מדובר על חיפוי יקר יותר ופחות עמיד, ולכן יש לקחת זאת בחשבון.

חיפוי קיר מטבח

אילו חיפויי קיר מטבח נוספים כדאי לכם להכיר?

מעבר לחיפויים שהוזכרו לפני כן, כדאי להכיר את האופציה של חיפוי קיר מטבח באמצעות שיש. מדובר על פתרון פופולארי ונפוץ, מאחר וניתן להתאים בין השיש של הכיור לשיש של חיפויי הקיר. בצורה כזו, ניתן ליצור עיצוב הרמוני ואידיאלי בחלל החדר, אך יש לזכור כי מדובר על חיפוי יקר יותר, ביחס לאופציות האחרות. מעבר לכך, כדאי להכיר את חיפוי אריחי הצפחה הדקה, המתאימים במיוחד לחיפוי מעל השיש. ניתן להזמין את האריחים בכל גודל רצוי, דבר שמאפשר ליצור מראה הרמוני ואסתטי יותר. מדובר על מוצר טבעי, דבר שמסביר את ההבדלי הקלים בין צבעי האריחים השונים. אריחים אלו עלולים להיות קשים יותר לניקוי, בשל החספוס שמאפיין אותם. כמו כן, אסור לשכוח את חיפוי הקרמיקה או הפורצלן, המאפיין לא מעט מטבחים בארץ. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע, על מנת לבחור את חיפוי הקיר המתאים ביותר עבורכם.

אנו בחברת מילסטון מתמחים בתחום של חיפויי קיר מטבח. אנו נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום, על מנת להבטיח לכם את החיפוי המושלם ביותר עבורכם. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר.