שאלות ותשובות

בחרו נושא:
הזמנה ותשלום
האתר
משלוח והחזרה
כללי
איך אני מזמין חומר?

מאתרים פריט מבוקש באתר, מכניסים כמות רצויה ולוחצים על קניה.

מעדכנים פרטים אישיים לצורך אישור הזמנה ומשלמים. לא הצלחתם? תתקשרו אלינו ונעזור לכם טלפונית לעבור את כל השלבים.

כמה עולה משלוח?

פרטים בעמוד משלוחים והחזרות

איך אני יכול להקדים את הגעת החומר אלי הביתה?

ניתן להגיע לאיסוף עצמי במחסן באשדוד בתיאום מראש או להתקשר לשירות לקוחות לסיוע. יתכן ותהיה תוספת תשלום.

אפשרויות תשלום?

כרטיס אשראי עד 5 תשלומים.

איך אני מזמין חומר שאינו במלאי?

ניתן לשריין חומר שאינו במלאי זמין. יש להתקשר לשירות לקוחות לצורך תאום. תידרש לתת כרטיס אשראי לביטחון ותקבל תאריך הגעה משוער. ניתן לבטל את ההזמנה עד למועד המשלוח. תחויבו רק בעת הגעת החומר למלאי. תקבל התרעה ימים ספורים לפני המשלוח.

שינוים בהזמנה?

במידה והנך מעוניין לבצע שינוי כלשהו בהזמנה יש לשלוח מייל במיידי ל- orders@milstone.co.il ולבקש עדכון של ההזמנה. מומלץ להתקשר לשירות לקוחות לוודא שהשינויים התבצעו. לא ניתן לשנות את ההזמנה לאחר מועד המשלוח.

אישור הזמנה?

תוך 24 שעות מיום מההזמנה תקבל אישור הזמנה במייל עם הפרטים. במידה ולא קיבלת יש לשלוח מייל ל- orders@milstone.co.il ולהתקשר לשירות לקוחות.

מה אפשר להזמין?

כל מוצר המופיע באתר ונמצא במלאי אפשר להזמין ויגיע אליכם הביתה עם הובלה מיוחדת או שליח.

מלאי למוצר מסוים או כמות ניתן לברר מלאי מול השירות, בואטס אפ או צ’אט או בטלפון.

קיבלתי חומר פגום. מה עושים?

אנו עושים את מיטב המאמצים לארוז את החומר היטב ולהוביל בזהירות, אבל לעיתים נדירות יש גם תקלות. יש חובה לבדוק את החומר שהגיע עד 24 שעות מהגעת החומר לאתר. במידה ונתקלתם בתקלה יש לשלוח מייל בדחיפות ל- service@milstone.co.il עם הפרטים הבאים: שם לקוח, מספר הזמנה, כמות החומר הניזוק, מספר אצווה (מוצרים בעלי אצוות ייצור) תאריך קבלת החומר ותמונות של הנזק. עם קבלת הפרטים אנו נאבד את הנתונים אצלנו ונדאג לשלוח לכם חומר חלופי. יש לוודא שהחומר הניזוק נשאר בידכם. קבלת חומר חלופי מותנית בהחזרת החומר הפגום. טענות לחומר פגום מעבר ל-24 שעות לאחר הגעת החומר לא יתקבלו.

קיבלתי את ההזמנה שלי אבל חסר פריטים ו/או כמות. מה עושים?

חובה לספור את כל החומר שהתקבל ולהתאים לתעודת המשלוח שקיבלתם מהנהג. במידה וחסר משהו יש לשלוח מייל ל- service@milstone.co.il  עם הפרטים הבאים: שם לקוח, מספר הזמנה, פרטי הזמנה חסרים במשלוח + כמויות. אנו נדאג ליצור קשר להשלמת החוסרים. יש להודיע עד 24 שעות ממעוד הגעת החומר לאתר. מעבר למועד זה טענות אלו יידחו.

איזה אחריות נותנים על חומר טבעי?

על חומר טבעי (אבן/ עץ) לא ניתנת אחריות כלשהי. חומרים אלו עלולים להגיב לסביבת ההתקנה כגון מים או שמש ישירה. התקנה לקויה עלולה לפגוע במוצר ולכן לא ניתנת אחריות.

אחריות כללית?

המוצרים המשווקים על ידי מילסטון מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. האחריות שאנו מעניקים על איכות ייצור גבוהה. התקנה לקויה של המוצר תסיר את האחריות מהמוצר.

מתי כרטיס האשראי שלי מחויב?

תוך 24 שעות מאישור ההזמנה במערכת. אין חיוב אוטומטי.

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח באמצעים המתקדמים ביותר לסייבר התקפי. החברה מבצעת ביקורת עצמית באופן קבוע על פריצות לאתר. פרטי האשראי שלכם לא נשמרים באתר.

פרטיות?

האתר מאובטח בטכנולוגית SSL המצפינה את התקשורת בין הדפדפן שלך לבין האתר והופכת אותה לפרטית. לאתר הונפקה תעודת SSL.

איפה היסטוריית החיובים שלי?

יש להכניס לחשבון שלי/ הזמנות ושם יופיעו כל פרטי ההזמנה עם החיובים והמחירים.

אני רוצה העתק של החשבונית.

יש להיכנס לחשבון שלי וסטטוס הזמנה.

איך פותחים חשבון באתר?

יש ללחוץ על סימון המשתמש (אייקון בצורת אדם) בצד ימין למעלה ואז על יצירת חשבון חדש.

מהו מועד המשלוח?

תלוי באזור מגוריך. המשלוח יצא לך עד 7 ימי עסקים ממועד ההזמנה. תקבל התראה בטלפון לתאום משלוח. במקרה של הובלה של מילסטון יתקשרו אליך יום לפני מועד המשלוח לתאום שעה משוערת.

כיורים ואמבטיות הינם מוצרים בהזמנה מיוחדת מחו”ל וזמן אספקתם הינו עד 6 שבועות.

מותר לי להחזיר סחורה?

כן. מותר להחזיר סחורה תוך 14 ימים מיום קבלתה.

מהי מדיניות ההחזרות?
מתי אראה את הזיכוי?

תוך 7 ימים מקבלת החומר במחסן ורק לפי תנאי המדיניות החזרות סחורה. הכסף יוחזר באותו אמצעי שהוא שולם.

האם המחירים באתר טובים?

אנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר ביחס למוצר שאתם קונים. מצאתם מחיר טוב יותר ספרו לנו.

    לא התשובה שחיפשתם? כתבו לנו

    תמיד מעודכנים

    התעדכנו בטרנדים הכי חמים, ובמבצעים שלנו לפני כולם אל תדאגו, אנחנו גם לא אוהבים שמציפים לנו את המייל..