אילו סוגי חיפוי קיר חוץ מומלצים?

7.4.2021 שתף

כל מי שעומד לפני שיפוץ מאסיבי של הבית שלו, או לחילופין, בניה של בית חדש, חייב לתת את הדעת על הנושא של חיפוי קיר חוץ. חשוב להבין כי מדובר על עולם שלם של אופציות שונות, כאשר לכל אחד מסוגי החיפויים השונים יש את היתרונות והחסרונות שלו. לכן יש צורך לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום, במטרה להבטיח את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר. אנו בחברת מיסלטון מתמחים בתחום של חיפוי קיר חוץ ונשמח לסייע ולייעץ לכם בנושא. אנו מספקים מגוון רחב של עיצובים מודרניים ומיוחדים, לצד עיצובים קלאסיים ושמרניים יותר. אנו נהנים מוותק של כשלושה עשורים בתחום, דבר המעניק לנו לא מעט ניסיון, ידע ומוניטין.

חיפוי קיר מומלץ

חיפוי קיר חוץ – מה מעולם לא סיפרו לכם?

קודם כל, חשוב לציין כי כל אחד יכול לבחור את סוג החיפוי המתאים ביותר עבור הבית שלו, תוך כדי התחשבות במגוון רחב של גורמים שונים. אין ספק כי הגורם הראשוני שיש לקחת בחשבון, הוא איכות החיפוי ורמת העמידות שלו. המטרה היא כמובן להשקיע בחיפוי ברמה גבוהה, שיוכל לשמש אתכם לאורך השנים, ללא שום צורך בתחזוקה מיוחדת או בתיקונים בלתי פוסקים. כמו כן, יש צורך לקחת בחשבון את העיצוב של החיפוי ואת ההתאמה שלו לעיצוב הכללי של הבית והגינה. המטרה היא ליצור מראה הרמוני וזורם, ולכן חשוב להתחשב בעיצוב הכללי של סביבת המגורים. מעבר לכך, יש צורך להתחשב במגבלות התקציב, מאחר וניתן היום למצוא בשוק מגוון רחב של חיפויים שונים, ולכן כל אחד צריך לבחור את האופציה המתאימה ביותר עבור הכיס שלו.

חיפוי קיר חוץ – כיצד לבחור נכון?

מעבר לכל הפרמטרים שהוזכרו לפני כן, יש צורך לבחור חיפוי קיר שיוכל לספק בידוד ואיטום איכותי. אף אחד לא היה רוצה לחיות בבית הסובל מטמפרטורות גבוהות בקיץ וקור כלבים בעונת החורף. לכן חשוב להקפיד על חיפוי קיר איכותי ומקצועי, שיוכל להבטיח טמפרטורות נעימות יותר ויכולות בידוד גבוהות יותר. יש לזכור כי בידוד תרמי ברמה גבוהה יכול להיות חסכוני במיוחד לטווח הארוך, מאחר והוא חוסך את הצורך להדליק מזגן באופן קבוע. הטמפרטורות נשמרות קבועות לאורך זמן ואין שום צורך במיזוג אוויר, על מנת ליצור סביבת מגורים נעימה יותר. 

בחירת חיפוי קיר

סוגי חיפוי קיר חוץ מומלצים – כדאי להכיר!

אחד מסוגי חיפוי הקיר הנפוצים ביותר בארץ, הינו שליכט צבעוני. מדובר על חומר אקרילי המשוריין בסיבים ומשולב בסיליקון. מדובר על שכבה גמישה, המסוגלת לאטום סדקים ולהגן על קירות הבית מפני מים ולחות. השליכט מסוגל להתרחב ולהתכווץ בהתאם לתנאי מזג האוויר, דבר המגן על הקיר מפני היווצרות של סדקים ומשפר משמעותית את רמת הבידוד של קירות הבית. ניתן היום למצוא סוגים שונים של שליכט צבעוני, בהתאם לסגנון ולתקציב האישי. כמו כן, ניתן למצוא לא מעט סוגים של חיפוי אבן טבעי, כגון אבן כורכר, אבן חירבה, אבן גיר ועוד. כדאי לזכור כי אבנים מקומיות יהיו זולות יותר מאבנים מיובאות ויש צורך לבחור באבן איכותית ועמידה, שלא תושפע מתנאי מזג האוויר.

חיפוי קיר חיצוני באמצעות בריקים – כל היתרונות במקום אחד

היום ניתן למצוא יותר ויותר מבנים, המשתנים בבריקים לצורך חיפוי קיר חיצוני. מדובר על חיפוי קיר הנהנה מלא מעט יתרונות, כמו למשל, עמידות גבוהה לאורך זמן ויכולות בידוד מעולות. הבריקים עמידים בפני מזג האוויר ומעניקים מראה מיוחד לקירות החיצוניים. הבריקים הינם לבנים, המסוגלים להעניק עיצוב חמים וביתי יותר לקירות הבית, תוך כדי בידוד תרמי אידיאלי ובידוד אקוסטי ברמה גבוהה, ביחס לסוגי חיפויי קיר אחרים.

חיפוי קיר

אנו בחברת מילסטון מתמחים בייצור וביבוא של חיפויי קיר איכותיים ומקצועיים מכל רחבי העולם. אנו מקפידים לעבוד אך ורק עם חומרי הגלם האיכותיים והמקצועיים ביותר, תוך כדי הקפדה על נראות גבוהה ועמידות לאורך זמן. נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום.