מהי אבן טרוורטין ואיך לשלב אותה בעיצוב הבית?

מהי אבן טרוורטין ואיך לשלב אותה בעיצוב הבית?

13.10.2021 שתף

אנשים רבים מתעניינים היום בתחום של עיצוב הבית, מאחר ומדובר על אחד הנושאים הטרנדים והפופולאריים ביותר. אומנם רבים הבינו את ההשפעה של עיצוב הבית על מצב הרוח וההרגשה הכללית במקום, אך אין שום ספק כי הקורונה הדגישה את הדבר בצורה עוצמתית במיוחד. אנשים רבים החליטו לנצל את תקופת הקורונה לצורך עיצוב מחדש של הבית, מאחר והם בילו בו לא מעט שעות בזמן הסגרים. הדבר העניק להם אפשרות לשים לב לכל הפרטים הקטנים, שלרוב נטו להיעלם בחיי היומיום העמוסים. אך הקורונה שינתה לחלוטין את כל התמונה, וגרמה לרבים לצאת למשימה של עיצוב מחדש של הבית. אחת הדרכים היעילות ביותר להוסיף לעיצוב הכללי של הבית ולהעניק לו מראה מיוחד ומעניין יותר, היא באמצעות ריצוף מחדש.

אבן טרוורטין למשל, נחשבת לאחת האבנים המושלמות ביותר, לצורך ריצוף חוץ, ריצוף פנים וחיפוי קירות המטבח. אנו בחברת מילסטון נשמח לסייע ולייעץ לכם, במטרה להבטיח לכם את השימוש היעיל והאיכותי ביותר לאבן טרוורטין. אנו מתמחים בייצור וייבוא של פסיפסים, מרצפות, אריחים וחיפויים מכל קצוות העולם, תוך כדי הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מהי אבן טרוורטין ואיך לשלב אותה בעיצוב הבית?

מה חשוב לדעת לגבי אבן טרוורטין?

היום ניתן לראות מגמה משמעותית של חומרי גלם חדשים, המשמשים לצורך ריצוף וחיפוי של קירות הבית. אם בעבר כולם השתמשו באותם חומרי גלם סטנדרטיים, הרי שהיום ניתן לראות יותר ויותר אנשים, המקפידים על עיצוב מקורי ומיוחד יותר. אבן טרוורטין נחשבת ללא ספק לאחד מחומרי הגלם המיוחדים ביותר, היכולים לשמש אתכם למגוון רחב של שימושים שונים. מדובר על סלע גיר, היכול להגיע בקשת רחב של צבעים שונים, החל מלבן סולידי ועד לגוונים שונים של בז’, חום ואדום. כל אחד יכול לבחור את הגוון האידיאלי ביותר עבור השימוש הנבחר, מאחר והצבע האדמדם למשל, יכול להשתלב מושלם בריצוף חמים וביתי של סלון הבית, בעוד שצבעי הבז’ יכולים להשתלב בצורה הרמונית בחיפוי קירות המטבח הכפרי שלכם.

אבן טרוורטין

כל היתרונות של אבן טרוורטין

היתרון המשמעותי ביותר של אבן טרוורטין הוא הגמישות העיצובית שלו, מאחר והוא יכול להתאים למספר שימושים שונים ולהגיע במגוון רחב של גוונים שונים. בצורה כזאת, ניתן להתאים אותו לכל סגנון עיצוב אפשרי, דבר שכמובן יוצר מראה הרמוני ונעים יותר בכל הבית. מעבר לכך, כדאי לציין כי האבן יכולה להגיע בכל גודל אפשרי, דבר המסייע לכל אחד לשמור על הקו העיצובי הנבחר, תוך כדי הקפדה על ייחודיות ומקוריות. ניתן למשל, להשתמש באריחים קטנים וסולידיים יותר למטבח, ואילו במרצפות גדולות ורחבות יותר לריצוף הבית. ניתן לשחק עם מספר גוונים שונים, על מנת ליצור מראה מעניין ומיוחד יותר. כמו כן מדובר על אבן שנחשבת לנוחה במיוחד לעבודה, מאחר והיא אינה מקשה על אנשי המקצוע ומאפשרת ריצוף מהיר ומדויק יותר. אנשים רבים ישמחו לדעת כי מדובר על אבן חזקה ועמידה במיוחד, היא אינה רגישה לשריטות וכתמים וניתנת לתיקון פשוט ומהיר.

מהם השימושים של אבן טרוורטין?

ניתן להשתמש באבן הטרוורטין כמעט בכל אזור בבית, מאחר ומדובר על אבן גמישה ונוחה במיוחד לעבודה. אנשים רבים בוחרים להשתמש בה בתור חיפוי קיר למטבח, מאחר והיא קלה לניקוי, אינה מצריכה תחזוקה מיוחדת ואינה מוכתמת בקלות. מעבר לכך, ניתן להשתמש בה בתור חיפוי קיר לחדר האמבטיה או בתור ריצוף פנים או חוץ. לא פעם ניתן למצוא אותה בתור ריצוף מסביב לבריכות שחיה, מאחר והיא אינה רגישה למים ואינה נוטה לפתח עובש וטחב. עם זאת, חשוב לוודא כי אתם רוכשים אבנים מקוריות ואיכותיות, המגיעות מחברה מוכרת וידועה בשוק. ניתן למצוא לא מעט זיופים, לכן חשוב להיות זהירים.

אנו בחברת מילסטון מתמחים בייבוא של אבן טרוורטין מקורית ואיכותית ונשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום. אנו מחזיקים בשנים של וותק וניסיון לצד מוניטין ללא פשרות. לפרטים והזמנות, צרו קשר.