ריצוף מדרגות בבית - מה לקחת בחשבון?

ריצוף מדרגות בבית – מה לקחת בחשבון?

1.12.2021 שתף

אין ספק כי ריצוף מדרגות בבית נחשב היום לאחד האלמנטים החשובים ביותר בתחום עיצוב הבית. אם בעבר היה נהוג למקם את גרם המדרגות בפינה נסתרת של הבית, הרי שהיום ברור לכולם כי מדובר על אלמנט עיצובי חשוב ומוערך, המסוגל לתרום המון לאווירה הכללית של הבית. אנו בחברת מילסטון נשמח לספק לכם ריצוף מדרגות בבית ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מתמחים בייצור ויבוא של חיפויים מיוחדים וייחודיים מכל רחבי העולם. אנו מאמינים באיכות ואמינות, המשולבים בעיצובים מודרניים לצד עיצובים קלאסיים. בזכות הוותק והניסיון הרב שלנו בתחום, נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי סוג הריצוף המתאים ביותר לבית שלכם.

החשיבות של ריצוף מדרגות בבית

היום נהוג להדגיש את גרם המדרגות הביתי, מאחר והוא מסוגל למשוך בקלות את תשומת הלב ולהוסיף המון לעיצוב המקום. מדובר על אלמנט ארכיטקטוני מרכזי, לכן חשוב לנצל אותו בצורה היעילה והנבונה ביותר. יש צורך להתאים את סוג המדרגות האידיאלי ביותר לבית שלכם, תוך כדי התחשבות בעיצוב הכללי של הבית, באווירה הרצויה לכם וכמובן באופי וברצונות האישיים שלכם.

למשל, מדרגות חשופות יכולות להתאים לבתים, המעוצבים בסגנון נקי ומודרני, לעומת מדרגות המכילות קונסטרוקציה מפלדה בגוון שחור, היכולות להשתלב בבית בעל עיצוב עתידני יותר. כדאי לזכור כי המעקה יכול להוסיף יופי ועניין לקונספט הכללי, לכן חשוב להקפיד על העיצוב שלו ועל ההתאמה שלו לעיצוב הכללי של המדרגות. כדאי לזכור כי ניתן היום למצוא ריצוף מדרגות מכל הסוגים, לכן חשוב לבחור את הסוג המתאים ביותר לבית שלכם, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת העמידות והיציבות.

ריצוף מדרגות בבית

ריצוף מדרגות בבית – כיצד לעשות זאת נכון?

קודם כל, חשוב לזכור כי הבסיס של המדרגות יהיה תמיד ממתכת או מבטון, אך החיפוי שלהן יכול להכיל מגוון רחב של חומרים שונים. האדריכל אחראי על תכנון המדרגות והתחשבות בכל החיזוקים השונים הדרושים להן, על מנת לשאת את משקל בני הבית והאורחים. לאחר סיום שלב בניית המדרגות ניתן לחפות אותן בזכוכית, שיש, עץ, קרמיקה, אבן, חימר, פורצלן, פסיפס ועוד.

זוהי דרך מעולה להוסיף צבע ועניין לבית שלכם, אך חשוב לדעת כיצד לעשות זאת בצורה הנבונה והמושכלת ביותר. ההמלצה הכללית היא להתייעץ עם איש מקצוע המתמחה בתחום, במטרה להבטיח לכם את התוצאה האידיאלית ביותר. יש להתחשב בצרכים השונים של בני הבית, מאחר ובית המכיל ילדים קטנים יזדקק לריצוף עמיד ופחות רגיש, מאשר בית המכיל מבוגרים בלבד, שאינם נוטים לרוץ או לקפוץ על המדרגות.

כמו כן, יש להתחשב בצבעים השולטים בבית ולהתאים אליהם את הגוון של המדרגות, המרקם שלהן והצורה הכללית.

ריצוף מדרגות בבית

מהם חשוב לדעת לגבי ריצוף מדרגות בבית?

אחד מסוגי המדרגות הנפוצים והפופולאריים ביותר, הוא מדרגות אבן טבעיות. ניתן לבחור מתוך מגוון עצום של אבנים טבעיות, שיוכלו לשמש אתכם בתור מדרגות איכותיות, עמידות ויציבות. כמו כן, מחיר המדרגות משתנה בהתאם לסוג האבן הנבחרת, לכן כל אחד יכול לבחור את האבן המתאימה לו ביותר מבחינת התקציב.

אנשים רבים בוחרים במדרגות העשויות משיש חברון, מאחר ומדובר על האבן הזולה והנפוצה ביותר. ניתן ליישם את השיש הן על קונסטרוקציה ממתכת והן מתשתיות בטון, דבר המסביר את הפופולאריות שלו. כמו כן, רבים בוחרים במדרגות בטון, מאחר ובטון מוחלק הפך לאחד הטרנדים החמים ביותר בשנים האחרונות.

בנוסף, ניתן לראות לא פעם מדרגות זכוכית המעטרות את הבתים המושקעים ביותר, מאחר ומדובר על מדרגות יוקרתיות ואלגנטיות במיוחד. מדובר על ריצוף יקר, המעניק אפקט מרשים במיוחד, המשתלב נפלא בבתים המעוצבים בסגנון הייטק-תעשייתי. מדרגות אלו נבנות על קונסטרוקציה ממתכת, כאשר נהוג להשתמש בזכוכית מחוסמת בעובי של 3 ס”מ לפחות.

אנו בחברת מילסטון נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי ריצוף מדרגות בבית. אנו מתמחים בעיצובים מודרניים מתקדמים לצד עיצוב קלאסיים ונוסטלגיים יותר. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר.