גרניט פורצלן או אריחי קרמיקה - מה עדיף למטבח שלכם?

גרניט פורצלן או אריחי קרמיקה – מה עדיף למטבח שלכם?

23.3.2021 שתף

היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, שמעוניינים לחדש את מראה המטבח שלהם. בסופו של יום, המטבח מהווה את לב ליבו של הבית, מאחר וזהו מקום המפגש של כל המשפחה. בין אם מדובר על ארוחת בוקר משותפת, או לחילופין, הכנה של ארוחת ערב רומנטית. בכל מקרה, חשוב להשקיע בנראות של המטבח, מאחר ומטבח ישן ומתפרק עלול להשפיע על כל האווירה בבית. לכן אחת לתקופה יש צורך לחדש את המטבח, להחליף את הארונות הישנים וכמובן להשקיע בחיפוי הקירות ובריצוף של חלל החדר. אנשים רבים מתלבטים בשאלת השאלות- גרניט פורצלן או אריחי קרמיקה? אנו בחברת מילסטון נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי הריצוף והחיפוי של המטבח שלכם. אנו מתמחים בייצור וביבוא של חיפויים וריצופים מכל קצוות העולם, תוך כדי הקפדה על איכות, עמידות וייחודיות.

גרניט פורצלן למטבח

גרניט פורצלן או אריחי קרמיקה – יתרונות מול חסרונות

אריחי קרמיקה נחשבים לרכים וקלים יותר לחיתוך, לעומת אריחי גרניט פורצלן. ניתן להשתמש בהם הן לחיפוי קירות והן לריצוף, אך הם נחשבים לפחות עמידים מגרניט פורצלן ולכן נשחקים מהר יותר. מדובר על אריחים המיוצרים מחמר לבן או אדם, אשר עובד תהליך מיוחד של שריפה בתנור ייעודי. ניתן למצוא את אריחי הקרמיקה בשכבת גימור מבריקה או מאט, בהתאם לרצון ולהעדפה שלכם. שכבת הגימור תהיה לרוב קשה והיא תדגיש את העיצוב הייחודי של האריחים, דבר שיוסיף ליופי ולאווירה במטבח. מדובר על דרך נפלאה לתרום לעיצוב של החדר ולייצר אווירה ביתית וחמימה יותר. עם זאת, בשל ה”רכות” של האריחים, הם נוטים להינזק מהר מידי, במיוחד במקרים בהם נופל עליהם עצם חד או כבד. פגיעה מסוג זה עלולה לגרום לסדק או לשבר, אשר עלול להרוס את כל המראה הכללי של המטבח. ניתן למצוא מגוון עצום של אריחי קרמיקה, המגיעים בכל גודל, צורה, גימור וצבע אפשריים. ניתן למצוא אריחים המכילים הדפסים שונים ועשויים ברמת איכות משתנה, כאשר סוג א’ נחשב לסוג המומלץ ביותר לשימוש.

גרניט פורצלן או אריחי קרמיקה – נקודות חיוניות שחשוב לדעת מראש

אריחי גרניט פורצלן, לעומת אריחי קרמיקה, מיוצרים מחמר פורצלני באמצעות טכניקה הנקראת אבק דחוס. חמר פורצלני נחשב לחומר גלם איכותי ועמיד יותר, המשמש גם לצורך ייצור של כלי אוכל יוקרתיים ואלגנטיים. אריחי גרניט פורצלן נחשבים לקשיחים, חזקים ועמידים יותר, ביחס לאריחי הקרמיקה, מאחר ורמת הדחיסות שלהם גבוהה יותר. אריחי גרניט פורצלן נהנים ממרקם חלק ועדין יותר והבלאי שלהם שואף לאפס. ניתן למצוא את האריחים האלו בכל רמת גימור אפשרית, כולל אריחים מבריקים או אריחים בגימור מאט. כמו כן, ניתן לבחור את גודל האריחים הרצוי, הצורה המועדפת, הצבע המתאים ביותר עבורכם וכדומה. בדומה לאריחי הקרמיקה, גם במקרה של אריחי גרניט פורצלן ניתן ליהנות ממגוון רחב של הדפסים שונים ומרמת איכות משתנה, כאשר סוג א’ נחשב לאיכותי והמומלץ ביותר לרכישה.

אריחי קרמיקה למטבח

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים אריחים למטבח?

קודם כל, לפני שמחליטים לחפות מחדש את קירות המטבח או לרצף מחדש את הרצפה, יש צורך להחליט לגבי גודל האריחים המתאימים ביותר עבורכם. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע שמתמחים בתחום, על מנת לוודא כי ניתן לבחור את הגודל הרצוי לכם וכי גודל זה אכן מתאים עבור המטבח שלכם. מעבר לכך, יש לוודא מראש כי כמות האריחים הרצויה עבור המטבח שלכם קיימת במלאי, על מנת להימנע ממצב שבו הפרויקט נתקע באמצע הדרך. נקודה חשובה נוספת, היא העלות של האריחים, מאחר ואריחי קרמיקה יהיו לרוב זולים יותר, לכן כל אחד חייב להתחשב בתקציב האישי שלו.

אנו בחברת מילסטון מתחייבים לספק לכל אחד את האריחים האיכותיים והעמידים ביותר בשוק. אנו נשמח לסייע לכם לבחור באריחים האידיאליים ביותר למטבח שלכם, תוך התחשבות בעיצוב החדר, עמידות האריחים לאורך זמן וכמובן הגבלות תקציב. לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים, צרו קשר.