ריצוף פורצלן - כמה עולה?

כמה עולה ריצוף פורצלן?

1.12.2021 שתף

היום ניתן לראות התעניינות הולכת וגוברת בתחום של ריצוף פורצלן, מאחר ולא מעט אנשים התחילו להבין ולהפנים את החשיבות של ריצוף הבית באריחים איכותיים, עמידים ומרשימים יותר. אנשים רבים מעוניינים לחדש ולרענן מעט את הנראות הכללית של הבית שלהם, מאחר ולא פעם רצפת הבית הפכה לאזור שעדיף לא להתמקד בו. רבים חיים בבית המכיל מרצפות סדוקות או שבורות, רצפה מוכתמת או מרצפות ישנות, המוסיפות תחושה מעיקה ולא נעימה לכל חלל הבית.

אחת הדרכים היעילות ביותר להעניק לבית שלכם מראה מרשים ויוקרתי יותר, היא באמצעות ריצוף מחדש.

אנו בחברת מילסטון נשמח לספק לכם ריצוף פורצלן ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר נוח והוגן לכל כיס. אנו מתמחים בתחום כמעט שלושה עשורים ונשמח לתרום לכם מהידע והניסיון הרב שלנו בתחום. אנו ידועים בייצור ויבוא של חיפויים ופסיפסים שונים מכל רחבי העולם, במטרה להבטיח לכם את הריצוף האידיאלי ביותר לצרכים ולרצונות שלכם.

נשמח לסייע ולייעץ לכם בבחירת ריצוף פורצלן המתאים עבורכם, תוך כדי התחשבות בעיצוב הכללי של הבית ובתקציב העומד לרשותכם.

היבטים שכדאי לתת עליהם את הדעת בנוגע למחיר הריצוף מפורצלן

ריצוף פורצלן – נקודות שכדאי להכיר

מחיר ריצוף פורצלן תלוי במספר גורמים שונים, לכן חשוב להכיר אותם מראש, כדי לא להיות מופתעים ברגע האמת. בדרך כלל, נהוג לתמחר את עבודת הריצוף לפי מטר רבוע, כאשר המחיר נע בין 350 ל- 450 ₪ למ”ר. חשוב לוודא מראש מה בדיוק כולל המחיר, מאחר ונהוג כי המחיר כולל את פירוק ופינוי הריצוף הקודם, לצד הרכבת הריצוף החדש.

עם זאת, ברוב המקרים המחיר אינו כולל מע”מ ואינו כולל את מחיר האריחים החדשים. מעבר לכך, ישנם גורמים רבים המשפיעים על המחיר, כגון מורכבות העבודה, גודל השטח ועוד. כדאי לדעת כי אחת הדרכים היעילות ביותר לחסוך במחיר הריצוף, היא באמצעות הדבקת האריחים החדשים מעל הריצוף הקיים.

הדבר חוסך את הצורך לפרק ולפנות את הריצוף הקודם, ולכן חוסך המון זמן ועבודה. מדובר על פתרון מהיר ונקי יותר, אך הדבר דורש לא פעם התאמות שונות, כגון קיצור דלתות, מאחר וגובה הרצפה יעלה מעט.

מחיר ריצוף פורצלן – היבטים שכדאי לתת עליהם את הדעת

מי שיבחר להדביק את הריצוף החדש על הריצוף הקיים, חייב לזכור כי הדבר יהיה בעייתי במקרים של בעיות אינסטלציה, המצריכות לחשוף את הצנרת. האינסטלטור יצטרך לפרק יותר משכבת ריצוף אחת, דבר שהופך את העבודה שלו למורכבת ומסורבלת יותר. מעבר לכך, חדרים המצריכים איטום איכותי יותר, כגון חדרי אמבטיה, לא מתאימים להדבקת אריחים על הריצוף הקיים, מאחר ויש צורך בשכבת איטום יעילה ואמינה.

אך מי שהשיטה הזאת מתאימה לו, יוכל לחסוך כ- 100 ₪ לכל מ”ר. כאשר מדובר על ריצוף חוץ המחירים נמצאים בערך באותו סדר הגודל, אך במידה ומדובר על חצר או גינה העוברת ריצוף בפעם הראשונה, יהיה צורך בעבודות תשתית מקדימות, דבר שיעלה את המחיר משמעותית.

מה משפיע על מחיר ריצוף פורצלן?

מה משפיע על מחיר ריצוף פורצלן?

קודם כל, מחיר האריחים תלוי באיכות שלהם ובחברה המספקת אותם, לכן מומלץ להקפיד על רכישה של אריחי גרניט פורצלן איכותיים ועמידים, שיחזיקו מעמד לאורך השנים במינימום שחיקה. מעבר לכך, כדאי לזכור כי מחיר הריצוף יורד ככל ששטח הריצוף עולה, לכן ריצוף של בית שלם יעלה לכם פחות למ”ר, מאשר ריצוף של חדר בודד. כמו כן, מחיר הריצוף משתנה בהתאם לגודל האריחים, מאחר ואריחים קטנים או גדולים מהסטנדרט יעלו לכם יותר.

ריצוף באריחים קטנים ידרוש עבודה סיזיפית יותר ואילו ריצוף באריחים גדולים יצריך שני פועלים כדי להניח כל אריח. ריצוף פורצלן נחשב לפופולארי יותר מאבן טבעית, מאחר והוא אינו זקוק לתחזוקה מיוחדת וניתן להדביק אותו מעל הריצוף הקיים.

אנו בחברת מילסטון נשמח לספק לכם ריצוף פורצלן במחיר נוח והוגן, לצד הקפדה על איכות ועמידות לאורך זמן. לקבלת פרטים נוספים ולביצוע הזמנות, צרו קשר עוד היום!