אבן טבעית – יותר פרקטי או יותר יפה

9.5.2021 שתף

היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, שמעוניינים להשקיע בעיצוב הבית שלהם. אם בעבר רוב האנשים התייחסו לעיצוב הבית בפן הפרקטי בלבד, הרי שהיום מדובר על חלק חשוב וחיוני בחייה של כל משפחה. אין ספק כי בית המעוצב בטוב טעם, תוך כדי דגש על יופי, סגנון וכמובן פרקטיות, מהווה את המקום האידיאלי שכל אחד היה רוצה לחזור אליו, בסיומו של יום עבודה ארוך ומתיש. לכן אין זה מפתיע כי לא מעט אנשים מוכנים להשקיע בעיצוב הבית שלהם, בין אם מדובר על צביעת קירות, החלפת ריהוט או חיפוי קירות באבן טבעית. אין ספק כי אבן טבעית מהווה את אחת האופציות המושלמות ביותר, עבור כל מי שמעוניין להוסיף אווירה יוקרתית ואלגנטית יותר לבית שלו. ניתן להשתמש באבן טבעית לצורך חיפוי קירות או ריצוף מחדש של הבית, במטרה להוסיף יופי ועניין לחלל המגורים. אנו בחברת מילסטון נשמח לסייע לכם לבחור את האבן הטבעית האידיאלית ביותר עבור הצרכים והרצונות שלכם. אנו מתמחים בתחום כבר שלושה עשורים ונהנים מלא מעט ידע, וותק וניסיון.

אבן טבעית – כל היתרונות במקום אחד

אין ספק כי אבן טבעית מהווה את אחת הבחירות הנפוצות והפופולאריות ביותר בקרב רוב האנשים, מאחר והיא מהווה את הפתרון המושלם לבית יפה ופרקטי בו זמנית. לעומת האבנים הסינטטיות, האבן הטבעית נחשבת לעמידה ולחזקה יותר, ולכן היא תוכל לשמש אתכם לאורך זמן. בעוד שרוב האבנים הסינטטיות עלולות להישרט בקלות או אף להיסדק ולהישבר כתוצאה מנפילה של חפצים כבדים או אפילו כתוצאה מחשיפה לשמש ולגשם, האבן הטבעית אינה מושפעת כמעט מתנאי מזג האוויר. כתוצאה מכך, אין זה מפתיע כי האבן הטבעית נחשבת לבחירה האידיאלית לצורך ריצוף הבית וריצוף החצר, מאחר והיא עמידה, יציבה ואיכותית יותר, מכל אבן אחר. מעבר לכך, חשוב לציין כי ניתן היום למצוא סוגים שונים של אבנים טבעיות, המגיעות במגוון רחב של צבעים וגוונים שונים. לכן אין שום בעיה להתאים את האבן המתאימה ביותר לעיצוב הבית שלכם.

אבן טבעית

מה חשוב לדעת לגבי אבן טבעית?

חשוב לציין כי כאשר מדובר על אבנים טבעיות, מדובר ברוב הפעמים על שיש, אבן גיר, גרניט, אבן חול, צפחה וטרוורטין. מדובר על אבנים טבעיות המשמשות לצורך ריצוף וחיפוי קירות, בזכות התכונות האידיאליות שלהן. אך כדאי לציין כי כל אחת מהאבנים האלו שונה מעט מהאחרות, הן מבחינת הצבע והגוון שלה והן מבחינת התכונות הפיזיות שלה. לכל אבן יש את הצבע האופייני לה, המרקם הרגיל שלה, רמת הספיגה שלה והמיקום האידיאלי ביותר עבורה, מבחינת ריצוף פנים או ריצוף חוץ. למשל, רמת הספיגה של האבן משפיעה על רמת הרגישות שלה לכתמים. אבן בעלת מידת נקבוביות גבוהה יותר, תסבול מרמת ספיגה גבוהה יותר, כלומר היא תוכתם במהירות ותסבול ממראה פחות נקי ופחות אסתטי. כמו כן, במקרים של קור קיצוני, אבנים מסוג זה יישברו מהר יותר.

ריצוף אבן טבעית

מהן התכונות של אבן טבעית וכיצד לבחור את האבן האידיאלית עבורכם?

כדאי לדעת כי רמת העיבוד של האבן משפיעה על רמת הספיגה שלה, כך שאבן טבעית שעברה תהליך של ליטוש, תספוג פחות מים ותהיה עמידה יותר, מאשר אבנים שעברו עיבוד מסוג אחר. כדאי לדעת כי אריחי גרניט למשל, נחשבים לאריחים המושלמים ביותר לצורך ריצוף חוץ, מאחר והם עמידים בפני מים ובעלי רמת ספיגה מינימלית. לעומת זאת, אריחי אבן חול נחשבים לאבנים בעלי רמת הספיגה הגבוהה ביותר, ולכן הם אינם מתאימים לשימוש חיצוני. כמו כן, יש לקחת בחשבון את מקדם החיכוך של האבן, רמת החמצון שלה וכדומה.

אנו בחברת מילסטון נשמח לסייע לכם בבחירת אבן טבעית לריצוף הבית שלכם או עבור חיפוי הקירות. אנו מתמחים בייצור ובייבוא של אבנים טבעיות מכל רחבי העולם ונשמח לסייע לכם בתחום. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר.