איך לבחור ריצוף לאמבטיה?

3.8.2021 שתף

בונים? משפצים את חדר האמבטיה? מתלבטים בנוגע לסוג הריצוף לחדר הרחצה? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לבחירת ריצוף לאמבטיה. 

חדר האמבטיה המשמש אותנו למטרות רחצה יומיומיות הוא אחד מהחללים המרכזיים ביותר בכל סביבת מגורים, וככזה, אנו רוצים שהוא יהיה מעוצב באווירה מפנקת ומאובזר במיטב פריטי הריהוט ומערכות האבזור המותאמות לחדרי רחצה מודרניים ומפנקים במיוחד. אחת ההתלבטויות המרכזיות ביותר בעיצוב חדרי רחצה ואמבט קשורה לסוג הריצוף באמצעותו נרצף את שטח האמבטיה. 

ריצוף לאמבטיה

אריחי ריצוף לאמבטיה 

מבין כל סוגי הריצוף המיועדים ומותאמים לחדרי רחצה ואמבט, קיימים שני סוגי אריחים הנחשבים לפופולאריים ביותר והם: אריחי קרמיקה ואריחי גרניט פורצלן שהם למעשה סוג מיוחד של אריחי קרמיקה. מבין השניים, אריחי הגרניט פורצלן הם אלו הנחשבים לפופולאריים יותר ואהובים יותר על הקהל הישראלי וזאת לנוכח היתרונות הרבים הנלווים אליהם כגון: משטחי ריצוף נוחים לניקוי ותחזוקה שוטפת, משטחי ריצוף בעלי עמידות גבוהה מפני שריטות, מכות שבירה וסדקים, אריחי ריצוף המשלבים בתוכם חומרים מיוחדים למניעת החלקות, וכמובן, היצע גדול ומרשים של אריחים במבחר עצום של גדלים, צורות, צבעים וטקסטורות. 

בחירת ריצוף לאמבטיה – מהיכן מתחילים?

סוג הריצוף והדגם העיצובי בו אתם בוחרים, משפיע באופן ניכר על העיצוב הכללי של חדר האמבטיה, ולכן, כאשר בוחרים ריצוף לחדרי רחצה ואמבט, חשוב להתייחס בראש ובראשונה לאווירה העיצובית אותה אתם רוצים לייצר לעצמכם בחדר האמבטיה. הגדרת הסגנון העיצובי תאפשר לבחור נכון את סוג האריחים והדגם העיצובי שלהם למטרות ריצוף האמבטיה ולבחור בקפידה את הצבע, הגודל והמרקם של אריחי הריצוף. במידה ואתם מתקשים להחליט על הקו העיצובי של חדר הרחצה, מומלץ לבחור באריחי ריצוף בצבע ניטראלי היכול להשתלב בכל סגנון עיצובי.

ריצוף אמבטיה

ומה בנוגע לבטיחות המשטחים?

פרמטר מרכזי נוסף לבחירת ריצוף לאמבטיה עובר דרך השיקול הבטיחותי של סוג הריצוף בו בחרתם. חדרי רחצה ואמבטיה נחשבים לחדרים רטובים בהם קיים חשש ממשי להחלקה ולכן חשוב שכל סוגי האריחים אותם אתם בוחרים למטרות ריצוץ לאמבטיה ישלבו בתוכם חומרים מיוחדים המשמשים למניעת החלקה. כיום, אריחי הריצוף המגיעים עם מידת התנגדות להחלקה מסווגים באמצעות האות R וספרות שונות בין 9 ל-13 המעידות על טווח מידת ההתנגדות להחלקה, כאשר אריחים המסווגים R13  הם האריחים עם מידת ההתנגדות הגבוהה ביותר מפני החלקה. 

גודל האריחים

אריחי ריצוף לאמבטיה מגיעים בגדלים שונים מגודל סטנדרטי של 20/20 ס”מ ועד אריחי ענק בגודל של 60/60 ס”מ ויותר. הבחירה בגודל האריחים חייבת להתבצע בהתאם לגודל החלל עצמו ובהתאם להיקף פריטי הריהוט והאביזרים השונים אותם אתם מעוניינים להציב על גבי משטח הריצוף בחדר האמבטיה. 

ניקוי ותחזוקת המשטח

כאשר רוכשים ריצוף לאמבטיה חשוב מאוד להתייחס לצרכי הניקוי והתחזוקה של סוג המשטח אותו אתם רוכשים וזאת לנוכח העבודה שמשטחים מסוימים נוטים לספוח אליהם כתמי לכלוך והם אינם מתנקים בקלות. ריצוף איכותי לחדרי האמבטיה, בדומה לריצוף איכותי ליתר חדרי הבית, הוא ריצוף קל ונוח לניקוי המתאפיין בכושר ספיחה גבוה המאפשר ניקוי קל ונוח של כל כתם לכלוך כזה או אחר המופיע על גבי המשטח. 

מילסטון מציגים: מגוון עשיר ומיוחד של אריחי ריצוף לחדרי רחצה ואמבטיה 

אצלנו במילסטון, החברה המובילה בישראל לייבוא וייצור פסיפסים ואריחים למטרות חיפוי וריצוף, תוכלו ליהנות מהיצע גדול, מרשים ומיוחד של אריחי ריצוף לחדרי אמבטיה. קולקציית אריחי הריצוף שלנו משלבת בתוכה היצע גדול של אריחי גרניט פורצלן המיועדים ומותאמים לחדרי רחצה ואמבטיה. אריחים אלו מיוצרים בקפידה והתאמה רבה למניעת החלקה והם מגיעים במגוון רחב של דגמים עיצוביים היכולים להתאים לכל סגנון עיצובי כזה או אחר של חדרי אמבטיה. 

השירות המקצועי שלנו כולל גם שירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לבחירת סוג הריצוף והדגם העיצובי של האריחים. להיוועצות מקצועית בנושא עם נציגי המכירה שלנו לחצו כאן