הדבקת ריצוף – דגשים שחשוב להכיר

14.10.2021 שתף

היום כבר ברור לכולם כי ריצוף הבית מהווה חלק מהותי מהאווירה הכללית במקום. אם בעבר היה נהוג לחשוב כי העיצוב הכללי של הבית מושפע בעיקר מצבע הקירות, סוג הווילונות ואיכות הרהיטים, הרי שהיום כבר אין שום ספק כי המרצפות של הבית משפיעות באופן ניכר על כל התחושה במקום. מדובר על שטח עצום התופס לא מעט תשומת לב, לכן מרצפות שבורות, סדוקות, שרוטות או מוכתמות, עלולות לפגוע באופן משמעותי בעיצוב הכללי של הבית. אף אחד לא היה רוצה לחזור לבית המכיל רצפה ישנה ומוזנחת, המעניקה אווירה פחות נעימה ופחות מזמינה. לכן אין זה מפתיע כי לא מעט אנשים מתעניינים בשנים האחרונות בתחום של הדבקת ריצוף, המהווה את השיטה הנוחה והמהירה ביותר, לצורך ריצוף מחדש של הבית.

אנו בחברת מילסטון מתמחים בתחום של הדבקת ריצוף ונשמח לספק לכם טיפים ועצות בנושא. אנו מתעסקים בייצור וייבוא של פסיפסים ומרצפות מיוחדים, הנהנים מעיצובים מודרניים ועיצובים קלאסיים. נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי סוג המרצפות המתאים ביותר לבית שלכם, תוך כדי התחשבות בסגנון העיצוב של הבית ובתקציב הכללי.

הדבקת ריצוף

מה זה בעצם הדבקת ריצוף?

הדבקת ריצוף מאפשרת לכל אחד לחדש את המראה הכללי של הבית, באמצעות החלפת הריצוף הקיים בריצוף חדש ורענן יותר. אם בעבר היה צורך לעקור את המרצפות הישנות על מנת להחליף אותן במרצפות חדשות, הרי שהיום ניתן להדביק את הריצוף החדש מעל הריצוף הקיים, דבר שיכול לחסוך לכם לא מעט זמן, התעסקות, כסף וכאב ראש מיותר. מדובר על פעולה הדומה במהותה ליישום פרקט, מאחר והיא אינה מצריכה עקירה של המרצפות הקיימות, דבר שלא פעם גורם ללא מעט אבק ולכלוך בכל חלל הבית. מאחר ורוב האנשים אינם מעוניינים לחיות בתוך אתר בנייה, הרוב המוחלט יעדיף להדביק את האריחים החדשים מעל האריחים הישנים, במטרה למזער את רמות הלכלוך והבלגן. כמו כן, הדבר יכול לחסוך לא מעט זמן, מאחר ותהליך ההדבקה אינו דורש יותר מידי מורכבות, אלא רק ניקיון מקצועי ומריחת דבק על המרצפות הקיימות, במטרה להניח מעליהן את המרצפות החדשות בצורה היציבה ביותר.

הדבקת ריצוף - למי זה יכול להתאים?

הדבקת ריצוף – למי זה יכול להתאים?

תהליך הדבקת הריצוף יכול להתאים לכל מי שמעוניין לחדש את מראה המרצפות שלו, מבלי להוציא על כך יותר מידי זמן או כסף. מדובר על תהליך יעיל ומהיר, שאינו מצריך הכנה מיוחדת ואינו מוביל לערמות של לכלוך, אבק ופסולת בניין. עם זאת, כדאי לציין כי התהליך אינו מתאים למצב שבו האריחים הקיימים אינם נמצאים במפלס אחד, או לחילופין, כאשר מדובר על אריחים עקומים. במקרים של שקיעה או התרוממות של המרצפות הישנות, ישנו קושי להדביק את המרצפות החדשות בצורה שווה ואסתטית והדבר עלול לגרום לתוצאות פחות עמידות ופחות מקצועיות. מעבר לכך, יש לזכור כי במידה וישנה רטיבות כלואה מתחת למרצפות הישנות, חשוב לטפל ברטיבות ולהימנע מהדבקת הריצוף החדש על המרצפות הקיימות. 

הדבקת ריצוף – מה חשוב לקחת בחשבון?

קודם כל, חשוב לבצע את העבודה בצורה המדויקת והמקצועית ביותר, מאחר ותוצאה עקומה ולא מדויקת, עלולה לגרום למראה פחות אסתטי של כל חלל הבית. לכן חשוב לדאוג כי העבודה תתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, שיוכלו להבטיח לכם הדבקה מדויקת ואיכותית. כמו כן, יש לתת את הדעת להחלפת הפאנלים, על מנת ליצור תחושה הרמונית ונעימה יותר. בנוסף לכך, כדאי לציין כי בחלק מהמקרים יהיה צורך לקצר את אורך הדלתות, על מנת לאפשר את הפתיחה והסגירה החלקה שלהן. חשוב להדגיש כי אריחים סינתטיים ידבקו טוב יותר על אריחים סינתטיים, ואילו אריחים טבעיים ידבקו בצורה יציבה ועמידה יותר לאריחים טבעיים, לכן חשוב להקפיד על כך.

אנו בחברת מילסטון נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום של הדבקת ריצוף ולהציע את האריחים המתאימים ביותר עבורם. למידע נוסף, צרו קשר.