שילוב אבני פסיפס בחדר האמבטיה

שילוב אבני פסיפס בחדר האמבטיה

22.3.2021 שתף

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הולכת וגדלה של אנשים, אשר מבינים את החשיבות של עיצוב חדר האמבטיה שלהם. אומנם לכאורה מדובר על חדר פחות חשוב ופחות חיוני, מאשר הסלון או המטבח, אך למעשה, חדר האמבטיה מהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של הבית. כל אחד היה רוצה להתקלח בחדר רחצה המעוצב בדומה לחדר רחצה של בית מלון, מאחר והדבר מקושר לאלגנטיות ואסתטיות. חדר אמבטיה מעוצב ויוקרתי, יכול להוסיף המון להרגשה הכללית של בני הבית, מאחר ולא פעם דווקא הפרטים הקטנים משפיעים באופן ניכר על התחושה והאווירה בכל הבית. לכן אנו בחברת מילסטון נשמח לסייע לכל אחד לעצב מחדש את חדר האמבטיה שלו, באמצעות שילוב אבני פסיפס מיוחדות וייחודיות. מדובר על דרך נפלאה להוסיף נפרץ של צבע לחדר האמבטיה וליהנות מאווירה קסומה ואלגנטית יותר.

שילוב אבני פסיפס בחדר האמבטיה – הדרך המושלמת לתרום לעיצוב ייחודי יותר

כאשר מדובר על עיצוב מחודש לחדר האמבטיה או לחדר הרחצה, נהוג לחשוב על חידוש הצבע של הקירות או על החלפת ארונות או כלים סניטריים. אך למעשה, כדאי להכיר את אחד הטרנדים המובילים ביותר בתחום עיצוב חדרי האמבטיה, מאחר ובאמצעות שילוב של אבני פסיפס צבעוניות ומיוחדות, ניתן להוסיף המון צבע ועניין לחדר. ניתן כמובן לבחור את הצבע והגודל של אבני הפסיפס, על מנת להבטיח לעצמכם את ההתאמה המושלמת לאופי ולסגנון של עיצוב הבית שלכם. בצורה כזו, ניתן ליהנות מעיצוב ייחודי, אשר יעניק מראה יוקרתי ומיוחד יותר לחדר הרחצה שלכם. עם זאת, כדאי לזכור כי מדובר על משימה לא פשוטה, המצריכה לא מעט מיומנות וניסיון בתחום. שילוב של אבני פסיפס נחשב למלאכת מחשבת, המצריכה לא מעט זמן וסבלנות. לכן חשוב לעבוד עם טובי המומחים בתחום, במטרה להבטיח לעצמכם את התוצאה המושלמת ביותר.

אבני פסיפס בחדר האמבטיה

כל מה שחשוב לדעת אודות שילוב אבני פסיפס בחדר האמבטיה

קודם כל, חשוב להבין כי ניתן היום למצוא סוגים שונים של אבני פסיפס, אשר יכולים להשתלב באופן מושלם בחדר האמבטיה שלכם. כל אחד יכול לבחור בסוג האבנים המתאים ביותר עבורו, תוך כדי התחשבות בגודל, בצבע ובמרקם שלהם. ניתן למשל, לבחור בין אבני קרמיקה, זכוכית או אבן טבעית, אך חשוב לזכור כי האבנים הנבחרות חייבות להתאים לתנאים השוררים בחדר. יש לקחת בחשבון כי חדר האמבטיה נחשב לחדר רטוב, הנוטה לסבול מרטיבות ומאדים, לכן האבנים הנבחרות חייבות להתאים לכך. אבן שאינה מתאימה, עלולה לא להחזיק מעמד לאורך זמן, לכן חשוב לבחור בתבונה. ניתן לשלב את אבני הפסיפס בכל מקום אפשרי בחדר האמבטיה, החל מארונות השירות ועד לתחתית האמבטיה, סמוך לתקרה או במקום אריחי הקרמיקה הסטנדרטיים. יש צורך להקפיד על אבני פסיפס שישתלבו היטב עם העיצוב הכללי של הבית, על מנת להבטיח לעצמכם מראה הרמוני וזורם יותר.

אבני פסיפס לחדר האמבטיה

רעיונות לשילוב יצירתי של אבני פסיפס בחדר האמבטיה

חשוב לזכור כי אבני הפסיפס יכולות להגיע בכל צורה ובכל צבע אפשרי, לכן כל אחד יכול לבחור את האופציה המתאימה ביותר עבורו. למשל, גוונים סגולים וורודים יכולים לסייע ביצירת אווירה נינוחה ומרגיעה יותר, דבר שיכול לתרום לשנת לילה טובה יותר או בוקר נינוח ונעים יותר. ניתן להשתמש באבני הפסיפס על מנת ליצור גבולות מסביב לארונות השירות, כאשר כל אחד יכול להחליט האם ליצור גבול אופקי או אנכי, צר או רחב. כמו כן, ניתן להשתמש באבנים הצבעוניות על מנת להדגיש את קירות האמבט ולהוסיף צבע ועניין לחדר הרחצה. ניתן לבחור בין אבני פסיפס מבריקות או בגימור מאט, בהתאם לטעם ולסגנון האישי.

אנו בחברת מילסטון נשמח לסייע לכם לבחור את אבני הפסיפס המושלמות ביותר לחדר האמבטיה שלכם. אנו מתמחים בתחום חיפוי הקירות ובייצור ויבוא של פסיפסים שונים מכל קצוות העולם. לקבלת ייעוץ או פרטים נוספים, צרו קשר עוד היום!