ריצוף מדרגות בקרמיקה

ריצוף מדרגות בקרמיקה

1.12.2021 שתף

אנשים רבים מתעניינים היום בתחום של ריצוף מדרגות בקרמיקה, מאחר ומדובר על אחד מסוגי הריצוף הפופולאריים והנפוצים ביותר בארץ ובעולם. היום כולם כבר מבינים את החשיבות של ריצוף איכותי ומקצועי לעיצוב הכללי של הבית, מאחר ולא ניתן להתעלם מגרם מדרגות גדול ומפואר. אם בעבר אף אחד לא חשב לתת משמעות מיוחדת לגרם המדרגות בבית שלו, הרי שהיום מדובר על אחד האלמנטים העיצוביים החשובים והמרשימים ביותר.

מדובר על אלמנט גדול ובולט, המושך את תשומת ליבם של כל מי שנכנס לתוך הבית, לכן רק הגיוני להשקיע בו זמן, מחשבה ומאמץ.

אנו בחברת מילסטון נשמח לספק לכם ריצוף קרמיקה ברמה הגבוהה ביותר. אנו מחזיקים בכמעט שלושה עשורים של וותק וניסיון בתחום, דבר המעניק לנו לא מעט ידע והבנה של כל הפרטים הקטנים ביותר. אנו מתמחים בייצור ויבוא של פסיפסים מיוחדים וחיפויים ייחודיים, במטרה להבטיח לכם את התוצאה המושלמת והמרשימה ביותר.

ריצוף מדרגות בקרמיקה

ריצוף מדרגות בקרמיקה – היבטים חשובים שכדאי להכיר

קודם כל, חשוב להבין כי רוב המדרגות בארץ נבנות על ידי יציקת בטון, או לחילופין, באמצעות קונסטרוקציה ממתכת. ישנם אנשים המעדיפים להשאיר את המדרגות שלהן חשופות, ואילו הרוב יעדיפו לרצף אותן באמצעות קרמיקה מקצועית ועמידה. הקרמיקה נחשבת לאחד מסוגי הריצוף המועדפים ביותר, מאחר והיא מספקת מענה מושלם עבור רוב האנשים בארץ.

עם זאת, חשוב לוודא כי העבודה נעשית על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, מאחר ועבודת הריצוף מצריכה ידע, ניסיון ודיוק מקסימלי. אף אחד לא היה רוצה להתפשר על עבודה חובבנית, שתגרום למראה פחות אלגנטי ופחות מרשים. לכן חשוב מראש לבחור למשימה חברה שמתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם את התוצאה האידיאלית ביותר.

חשוב לתת את הדעת גם לאיכות הקרמיקה, מאחר והחוכמה היא להשקיע בקרמיקה עמידה ויציבה, שתאפשר לכם ליהנות מריצוף ברמה הגבוהה ביותר.

מה מעולם לא ידעתם על ריצוף מדרגות בקרמיקה?

אחת הנקודות החשובות ביותר שכדאי לקחת בחשבון, היא העובדה שניתן לרצף את המדרגות בקרמיקה, גם אם רצפת הבית מרוצפת באריחים מסוג אחר. לא פעם, שילובי האריחים השונים יכולים ליצור עניין נוסף ולתרום לעיצוב הכללי של הבית, במקום להסתפק בריצוף אחיד הן לרצפת הבית והן למדרגות. עם זאת, כדאי לתת את הדעת למעבר טבעי והרמוני בין שני סוגי האריחים, במטרה לשמור על תחושה טבעית ונעימה יותר.

כדאי לדעת כי ריצוף מדרגות בקרמיקה מצריך מיומנות גבוהה לצד ניסיון של שנים, מאחר ויש צורך להקפיד על דיוק מקסימלי, דבר שלא תמיד הכרחי בסוגי ריצוף אחרים. כמו כן, ריצוף בקרמיקה מצריך הבנה בסיסית בעיצוב, לכן חשוב לתת על כך את הדעת. ניתן לבצע את הריצוף במספר דרכים שונות, אך האופציה המשתלמת והנפוצה ביותר כוללת ציפוי מדרגות הבטון באמצעות אריחים חתוכים לפי מידה מתאימה.

ניתן לכסות את מפגש הרום והשלח באמצעות פרופיל גמר מתאים.

ריצוף מדרגות בקרמיקה

ריצוף מדרגות בקרמיקה – סודות המקצוע

דרך פחות נפוצה לריצוף מדרגות בקרמיקה כולל שימוש באריחי מדרגה ייעודיים, המגיעים בעובי ובצורה שונים לחלוטין מאלו של האריחים הסטנדרטיים. אריחי הקרמיקה מיוצרים היום בשתי שיטות מרכזיות, שיטת הכבישה ושיטת השיחול. שתי השיטות מצריכות ערבוב של חומרי הגלם השונים עם מים ושריפתם בחום של 800 – 1200 מעלות צלזיוס.

לאחר מכן, יש לחתוך את האריחים למידות הנדרשות וללטש אותן לקבלת מראה מבריק יותר. האריחים השונים מכילים חומרי גלם שונים מעט ועוברים תהליכי עיבוד שונים, בהתאם לשימוש שלהם. אריחים המשמשים לריצוף מדרגות חייבים לעבור תהליך עיבוד, על מנת לגרום להם להיות פחות חלקים.

חשוב לבחור באריחים חזקים בעלי רמת שחיקה נמוכה, על מנת להבטיח לכם את תוצאות הריצוף האידיאליות ביותר.

אנו בחברת מילסטון נשמח לייעץ ולסייע לכם לגבי ריצוף מדרגות בקרמיקה ברמה הגבוהה ביותר. לקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי, צרו קשר עוד היום!