כל היתרונות בריצוף פורצלן

כל היתרונות בריצוף פורצלן

2.8.2021 שתף

בונים או משפצים? זה הזמן לדעת הכול על ריצוף פורצלן והיתרונות הנלווים לריצוף מסוג זה

בחירת סוג הריצוף, מהווה את אחת מהחלטות המרכזיות ביותר בכל הליך בנייה או שיפוץ של סביבת המגורים, וזאת לנוכח העובדה שלבחירת סוג הריצוף השפעה ניכרת על האווירה העיצובית של סביבת המגורים. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של סוגי משטחים היכולים לשמש אתכם למטרות ריצוף הבית, החל ממשטחי פרקט מעץ מלא או סינתטי, דרך אריחי שיש ומשטחי בטון מוחלק ועד לריצוף מסוג פורצלן הנחשב לאחד מסוגי הריצוף הפופולאריים ביותר לנוכח היתרונות הרבים הנלווים אליו. 

גרניט פורצלן לריצוף הבית 

ריצוף פורצלן הוא למעשה הגדרה כוללת לאריחי פורצלן המשמשים למטרות ריצוף. אריחי הפורצלן הידועים גם בשם אריחי גרניט פורצלן הם סוג אריחי קרמיקה מיוחדים המיוצרים מחרסינה והם מגיעים במגוון רחב של צורות, גדלים וטקסטורות. אריחים אלו נחשבים לחומר הגלם הפופולארי ביותר למטרות ריצוף וחיפוי קירות ולכן הם משווקים בישראל במספר גדול יחסית (בהשוואה לסוגי אריחים אחרים) של דגמים ורמות גימור. 

ריצוף פורצלן

ריצוף פורצלן – כל היתרונות 

השימוש באריחי גרניט פורצלן למטרות ריצוף משטחים בסביבת המגורים, זוכה לפופולאריות רבה לנוכח היתרונות הרבים הנלווים לסוג זה של ריצוף, וביניהם:

  • אריחי פורצלן לריצוף מגיעים במגוון רחב של גדלים, צורות וטקסטורות, דבר המאפשר לכם ליהנות מהיצע מרשים של אריחים היכולים להתאים לאווירה העיצובית אותה תרצו לייצר בסביבת המגורים.
  • משטחי ריצוף פורצלן מתאפיינים בעמידות גבוהה גם מפני סימני שחיקה לאורך זמן וגם מפני מכות העלולות לסדוק או לשבור את האריח.
  • ריצוף הבית באמצעות אריחי פורצלן מאפשר לגם ליהנות ממשטח ריצוף הומוגני ואחיד בכל שטח הבית
  • אריחי גרניט פורצלן המשמשים למטרות ריצוף ניתנים להתקנה מהירה ונוחה גם במקרים בהם קיים צורך בהתקנת אריחים בעלי זווית באזורים שונים במשטח הריצוף
  • אריחי הפורצלן משלבים בתוכם חומרים ייעודים למניעת החלקה 
  • ריצוף פורצלן נחשב לסוג ריצוף קל ונוח לתחזוקה 
  • משטחי הפורצלן אינם סופחים אליהם מים ושמן וניתן להם מהם כתמי לכלוך נוקשים

ויתרונות נוספים ההופכים את אריחי הפורצלן לאריחים הנפוצים ביותר בישראל למטרות ריצוף. 

סוגי ריצוף פורצלן

סוגי ריצוף פורצלן

כאשר מדברים על ריצוף פורצלן מדברים למעשה על היצע גדול ומרשים של אריחי גרניט פורצלן היכולים לשמש אתכם למטרות ריצוף הבית. מעבר לדגמים המגיעים בגימור רגיל של שכבת זכוכית דקה, תוכלו למצוא מספר גדול של אריחי פורצלן בגימורים מיוחדים וביניהם: אריחי פורצלן דמוי עץ, אריחי פורצלן דמוי אבן טבעית או שיש, אריחי פורצלן בגימור מטאלי, אריחי פורצלן מעוטרים בהדפסים שונים ועשרות דגמים נוספים הכוללים גם אריחי פסיפס המיוצרים מגרניט פורצלן. 

ריצוף פורצלן בטכניקות ייצור מתקדמות

כל היתרונות בריצוף פורצלן באים לידי ביטוי לנוכח שימוש בטכנולוגיות ייצור חדישות לצורך ייצור אריחי פורצלן. טכניקות אלו מבוססות על פעולת שריפה ממושכת שעוברים האריחים בטמפרטורה של למעלה מ-1200 מעלות צלזיוס, כאשר שריפת החומר הופכת את האריחים לאטומים בצורה מחולטת ובכך נמנעת ספיגה של מים ושומן. הטכניקות המתקדמות בהן נעשה שימוש לצורך ייצור אריחי פורצלן מאפשרות ייצור סוגים שונים של אריחים בכל הנוגע לצבע האריחים, כאשר הצבע האריח מהוה חלק בלתי נפרד מחומר הגלם המשמש מלכתחילה לייצור האריחים. 

מילסטון מציגים: קולקציית פורצלן לריצוף הבית 

בונים? משפצים? אצלנו בחברת מילסטון, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ואיכותי של אריחי גרניט פורצלן המיועדים למטרות ריצוף הבית. אריחי הפורלצן שלנו מגיעים במגוון רחב של גדלים, צבעים וטקסטורות וניתן להשיג אותם בכל צורה וזווית הנדרשת לכם. אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות בריצוף פורצלן, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר וליהנות משירותי ייעוץ מקצועי לבחירת סוג אריחי הפורצלן המותאמים ביותר לסביבת מגוריכם. לצפייה בקטלוג אריחי הפורצלן השלם שלנו לחצו כאן והתרשמו מהדגמים השונים.

ריצוף