רעיונות לשיפור הבית בלי מהפכות גדולות

18.2.2015 שתף

רעיונות לשיפור הבית בלי מהפכות גדולות

הבית הוא המקום החשוב ביותר לבני המשפחה. בבית אנשים חיים, אל הבית הם מזמינים אורחים לאירועים חברתיים, בבית האנשים גדלים ומתבגרים. כפי שאנחנו משתנים עם הזמן, חשוב לשנות גם את הבית מידי פעם, כי שינוי ודברים חדשים מביאים איתם אנרגיה חדשה. לכן, מומלץ לשדרג את הבית בהדרגה על פני תקופה של זמן.

קיימות דרכים שונות לשיפור הבית, החל מהרחבת הבית, שיפוץ המטבח וחדר האמבטיה וכלה בהחלפת ריהוט הבית וצביעת הקירות, וכל אותם דברים שישפרו את הבית ויעלו את ערכו. אין ספק שלשיפוץ גדול ונרחב כדאי למצוא אנשי מקצוע שיתנו לכם רעיונות לגבי הדרך הטובה ביותר לשפר את ביתכם. עם זאת, אל תבחרו באדם הראשון שתפגשו, ונסו לוודא שאתם בוחרים באיש מקצוע שיספק לכם עבודה מקצועית. קחו בחשבון שעבודה שמתבצעת באופן גרוע עלולה דווקא להוריד את ערך הנכס שלכם, וזה בוודאי משהו שאתם רוצים להימנע ממנו.
בית

אם אתם רוצים לשפר את הבית בלי להיכנס להוצאות גדולות ובלי לשבור קירות ולהחליף מרצפות, הנה כמה רעיונות לשיפור מראה הבית שלכם:

  • ציפוי קיר הסלון. הוספת בריקים על אחד מקירות הסלון, יכולה לשנות לחלוטין את האווירה בחדר ולהוסיף לו אווירה מחוספסת, מודרנית ומיוחדת.

 

  • עיצוב הבית בעזרת קרניזים לתקרה. הקרניז יכול לשמש לא רק כאלמנט עיצובי מיוחד, כי אפשר לשלב בו גופי תאורה ולכסות בעזרתו את חוטי התקשורת והחשמל.

 

עיצוב פנים הבית

  • מיינו את כל הפריטים בבית שבעצם אתם לא זקוקים להם יותר. בטח תמצאו בבית חפצים שמשמשים אתכם בקושי פעם בשנה. אם אלה דברים זולים וזמינים, עדיף להשתמש ולזרוק. כאשר תאספו את כל הפריטים שבהם אתם אף פעם לא משתמשים, שימו אותם בצד למכירה או לזריקה. תופתעו עד כמה הבית ייראה נהדר ללא עומס הפריטים המיותרים. חלק מהפריטים שמאוד אהובים עליכם, תוכלו לתת במתנה לאדם יקר, כמו הכריות הישנות מהריהוט המרוקאי של סבתא. לפעמים, כדי להרגיש חופשי – צריך לוותר על חפצים.

 

  • קנו רהיטים חדשים. לאחר שנפטרתם מהדברים הישנים, זה הזמן לחדש את הבית עם כמה פרטי ריהוט חדשים. ברור שלא תוכלו להרשות לעצמכם לשנות לחלוטין את הרהיטים במכה אחת, אבל תוכלו לקנות כמה פריטים כדי לרענן את מראה החדרים. אפשר גם לשפץ ריהוט קיים ולשפר את מראהו, כמו למשל, לשבץ פסיפסים על פני שולחן הקפה בסלון, ולשדרג את חדר השינה עם שידות חדשות ליד המיטות. לפינת האוכל ניתן להוסיף מראת קיר בגודל שמתאים לחלל החדר.

 

    • וילונות חדשים. התקינו וילונות בהירים חדשים לבית. תוכלו לשמור על הווילונות הישנים, אם הם במצב טוב, ולהחליף בכל שנה שניה את הווילונות. זה ייתן לבית שלכם מראה חדש ורענן בכל שנה. את וילונות חדר הילדים כדאי להחליף כשהילדים גדלים. כמובן שווילונות עם דמויות מסרטים מצוירים כבר לא מתאימים לנער המתבגר.

עיצוב פנים הבית