רעיונות לעיצוב הבית

25.5.2011 שתף

עיצוב פנים של הבית הוא חוויה משמחת ומרגשת. זוהי הזדמנות להוציא מתוכנו את אותה יצירתיות ושמחת חיים חבויה, ולהפוך את הבית שלנו מסתם יפה, לבית מלא קסם ואופי. עבודת אבן, בין אם היא מעודנת או שלמה והרמונית היא מהאלמנטים המרכזיים ששווה להשקיע בהם בעיצוב הבית, הן מבחינת מחשבה ותכנון, והן מבחינה כספית. פסיפסים כמו גם חיפויי קירות חיצוני או חיפוי קירות פנימי, אם הם עשויים בהקפדה ובאופן איכותי יהפכו את הבית שלכם למקום מיוחד שגדל ומשתבח יחד אתכם.

פסיפסים הם אלמנט עיצובי שהשתמשו בו בעולם העתיק להעניק הדר ויוקרה למרצפות וקירות. לאחרונה, אומנות הפסיפס נכנסה מחדש לתחום עיצוב הבית המודרני. כשאתם בוחרים לשלב פסיפסים בעיצוב ביתכם, אתם מכניסים אלמנט עיצובי עתיק לתוך ביתכם המודרני. פסיפסים בריצוף הבית יוסיפו מימד של קסם לרצפות. פסיפסים ברצפה יכולים להשתמש, למשל, בדימויים מהעולם העתיק, על מנת לנסוך סוג של יוקרה ומיתיות לסלונכם. מכיוון אחר, פסיפסים מופשטים יוסיפו יופי עיצובי שהוא בו זמנית עתיק ומודרני.

פסיפסים יכולים להופיע גם בתוך חיפוי קירות פנימי. זוהי דרך להכניס אומנות חיה לתוך ביתכם, ולשלב אותה בקירותיכם. החן של חיפוי קירות פנימי מסוג זה הוא שהוא פותח את הבית מחדש ונותן בו אוירה מסוג אחר. בעיצוב ביתכם, כדאי לחשוב על הוספת חיפוי קירות פנימי. הוספת מגע של אבן מלוטשת או גסה על קירות הבית מוסיפה חום ותחושה ביתית מיוחדת. האבנים שתשתמשו בהן יק ישתבחו ויקבלו יותר אופי עם הזמן.

אם חשבתם על חיפוי קירות פנימי, כדאי לבדוק גם חיפוי קירות חיצוני לביתכם החדש או המשופץ. חיפוי קירות חיצוני מספק אופי מיוחד לבית, שאף כיסוי “שפריץ” לא יכול לתת. מי שמטייל בירושלים מבין זאת היטב. אבן ירושלמית על חיפוי קירות חיצוני פשוט מוסיפה אופי אחר. כדי לתת לביתכם אופי שכזה, אינכם זקוקים לחיפוי קירות חיצוני על פני כל שטח הבניין, מספיק גם חיפוי בפינות או סביב הדלת כדי לנסוך אופי אחר ומיוחד לביתכם.

בעיצוב ביתכם כדאי להשקיע, כי ההשקעה תחזור אליכם בבית מלא הקסם שיגדל אתכם.