עיצוב הבית בזול – רשימת קניות

25.5.2013 שתף

רשימת קניות לעיצוב הבית המודרני

גם אתה שואף, כמו כולם, לעצב את הבית שלך בצורה מודרנית וייחודית? זה לא הולך ברגל. נדרשת כאן חשיבה נכונה ובעיקר ציוד מתאים. כדי שלא תשכח מוצר כלשהו בדרך לחנות או תפספס את החידושים האחרונים – הכנו לך רשימת קניות מסודרת. תתחיל לשנן.

חיפויים טבעיים

זהו ה-חידוש בעולם חיפויי הקירות: פריטים טבעיים לחלוטין, שמגיעים בצורתם המקורית מן הטבע ומכניסים קצת מהפראיות והבתוליות של אמא אדמה אליך הביתה. כמעט כל פריט שתמצא כאן מתאים למשפחה הזו.

פסיפס

מחיפויי הקירות הלוהטים שיש היום בשוק העיצוב, פריט שיכול להפוך את הבית שלך לססגוני, מרהיב וחדיש. פסיפסים מורכבים מהרבה מאוד סוגי אבנים, אך אל חשש: כמעט כל בחירה שתעשה תקלע כאן בול.

חלוקי נחל

השילוב המושלם בין יופי טבעי לבין פינוק אמיתי לעיניים ואפילו לגוף. תוכל לשבץ את קירות הבית או חדר האמבט בחלוקים הנפלאים הללו, אך הם לא משמשים רק כחיפויי קיר: תוכל לשבץ אותם ברצפה שלך וליהנות ממסאז’ אמיתי בכפות הרגליים. לא שווה?

קליפות קוקוס

חיפוי קירות נדיר ביופיו, טבעי ונעים למגע. מצטיין בעיקר במראה המדהים שלו. כולו מיוצר בצורה ידנית ולכן הוא שומר על הקסם הטבעי שלו כל העת. גם אם תוכל להרשות לעצמך רק פיסה אחת קטנה ממנו – אל תוותר.

 בריקים

מגיעים מהמילה brick – לֵבֵנַה – ומציעים חיפוי קירות מדהים ויפהפה לכל מקום, בין אם זה לחדרים הפנימיים בבית או לאחד הקירות החיצוניים. מאפשרים לך להשיג בקלות מראה של בית כפרי, חמים ומפנק.

דקורים

אתה תבחר מה מתאים לך: דקורי אבן או קרמיקה. בכל מקרה, תזכה לעיטורים מקסימים שמשתלבים יפה עם שלל סוגי בנים ועם כל חיפוי קירות שתרצה. שיבוץ הדקורים בנקודות מסוימות בקיר ישדרג פי כמה את עיצוב הקירות בביתך.

שיננת?

זה הזמן לצאת לדרך ולבחור בין שלל המוצרים שמציעה לך חברת מילסטון.