עיצובים על ידי חשיפת לבנים אדומות

27.11.2014 שתף

עיצובים על ידי חשיפת לבנים אדומות

אחת המגמות האחרונות והייחודיות ביותר לעיצוב מטבח מודרני הוא בחירה בקיר שבנוי מלבנים חשופות. עיצוב החלל בעזרת קיר לבנים מוסיף מאפיינים אדריכליים מעולים, מקוריים, בעלי אווירה ביתית ומראה חם ומזמין.

עיצוב פנים באמצעות קיר לבנים מאפשר בחירה במגוון של צבעים, מרקמים ודפוסים. קיר מחופה לבנים אדומות או אפורות יכול לספק לבית או למטבח המודרני תחושה תעשייתית אורבאנית, או להעניק לו אווירה כפרית, תלוי באופיו של המטבח כולו.

כל גווני הצבעים משמנת ועד חום, משתלבים היטב עם המרקם הייחודי של קיר לבנים אדומות או אפורות והדפוס הייחודי של הלבנים ייצור עיצוב פנים יחיד במינו.

יתרונות

לקירות לבנים חשופות יש מספר מאפיינים אדריכליים כגון: הם יפהפיים, עמידים ולא מצריכים תחזוקה. הלבנים משתלבות היטב עם כל שאר חומרי העיצוב המודרניים ומאפשרים ליצור חללים מודרניים, חמימים ומזמינים. פשוט, יש משהו בלבנים חשופות, שהופך את הקיר למרגש ומעניין.

קיר לבנים במטבח

יש מספר דרכים יפהפיות שבהן אפשר להשתמש בקיר לבנים בעיצוב פנים כדי להשלים את המראה של המטבח ופינת האוכל. יחד עם זאת, במטבח אולי תעדיפו לבחור בלבנים אפורות על פני לבנים אדומות שבאופן טבעי, בגין צבען, עלולות לבלוט קצת יותר ממה שהתכוונתם.

  1. אם תבחרו להתקין במטבח קיר לבנים אחד, תוכלו להשתמש בו כנקודה מושכת עין על ידי הצבת ארונות מטבח נמוכים צמודים לקיר. תוכלו להפוך את קיר הלבנים החשופות לנקודת מוקד מדהימה, שמעטרת את פנים המטבח בצבעוניות, בדפוס ובמרקם ייחודיים.
  2. על ידי הצבת ארון אחסון או מדפים פתוחים על קיר הלבנים החשופות במטבח, תוכלו לשפר את הסגנון המודרני של המטבח ויחד עם זאת גם ליצור אווירה ביתית. קיר לבנים חשופות שמקושט באביזרים כפריים ייראה חם במיוחד, אטרקטיבי ומסביר פנים.
  3. צבעים חמים במטבח הולמים מאוד קיר לבנים אדומות או אפורות שלא מכוסות בצבע, ומדגישים את מראה הלבנים המקורי והמשובח, החם, המסוגנן והחשוף ללא צבע.
  4. התכונה המיוחדת של קיר לבנים חשופות יכול להעשיר ולייפות את המטבח המודרני, למזג בין המרקמים והצבעים של קיר הלבנים הייחודי לבין ערכת הצבעים שכבר קיימת במטבח. קיר הלבנים יוצר עיצוב פנים נעים, מרגיע ומעניין.

קיר לבנים אדומות לעיצוב מטבח אטרקטיבי

קיר לבנים אדומות יכול להוסיף קסם חמים וכפרי לכל חדר בבית. אבל, לפעמים לבנים אדומות חשופות שכבר קיימות במטבח יכולות להוות אתגר עיצובי לא פשוט. לבנים אדומות עלולות להאפיל על מאפיינים אדריכליים אחרים במטבח. לכן, חשוב ליצור עיצוב שיצליח לאזן את הנוכחות של הלבנים. אם תקפידו לטפל בבעיה זו, גם לבנים אדומות במטבח יהפכו את המטבח שלכם למרחב חמים ומזמין.

ליצור ניגודיות

כאשר אתם רוצים לשלב לבנים אדומות במטבח, מומלץ ליצור ניגוד למשטחים האחרים במטבח. בחרו בצבע בהיר לקירות האחרים בחדר – גוון לבן כלשהו יספק ניגוד בולט ויסייע להאיר יותר את החדר. אם אתם מעדיפים מראה יותר רך, תוכלו להשתמש בגוונים אחרים כמו קרם, שנהב או צהוב בהיר. בחרו גם בגוון בהיר לארונות המטבח. גימור עץ טבעי עם כיסוי בהיר ישלים באופן מופלא את הלבנים הכפריות. גוונים מומלצים לצביעת ארונות המטבח שבו יש קיר לבנים אדומות הם שנהב, לבן, שמנת או צהוב בהיר.