סגנון העיצוב והטעם האישי

16.7.2014 שתף

סגנון העיצוב והטעם האישי

אולי השלב הכי כיפי בפרויקט לשיפור הבית, הוא עיצוב הפנים והדרך שבה אתם מתאימים את האישיות שלכם לבית שלכם. אמנם, כלל זהב הוא לעקוב אחר הטעם האישי שלכם, אבל המגמות הבאות יכולות לתת לכם תובנה, רעיונות ומידע על טכנולוגיה שייתכן שאף פעם אל חשבתם עליהם, אבל הם יכולים להתאים לסגנון שלכם בצורה מושלמת.

בתים ירוקים

היום, המגמה החזקה ביותר היא בתים ירוקים. בנייה ידידותית לסביבה ולבריאות היא אחת המגמות החמות ביותר. לא רק שמבנים בבנייה ירוקה הם יפים למראה, אלא שהם גם מתוכננים תוך כדי מתן תשומת לב קפדנית לבריאותם של בני המשפחה שלכם.

מחקרים הראו כי האוויר בתוך הבתים שלנו הוא לעיתים קרובות מזוהם יותר מאשר האוויר בחוץ. אמנם, אנחנו דואגים מאוד מהערפיח ומזהמים סביבתיים אחרים, אבל בעצם אנחנו בסיכון גבוה יותר כשאנחנו נכנסים הביתה, מאשר כשאנחנו יושבים בפקק תנועה במכונית. לכן, חשוב לדעת כי אלמנטים חדשניים בעיצוב, מהשטיחים ועד לצבע הרהיטים, הוכרו כחומרים שמתאימים לבתים בריאים יותר.

כאשר אתם קונים, חפשו מוצרים שהכותרת שלהם כוללת התייחסות לכך שהם בריאים יותר. מוצרים אלה מיוצרים ללא שימוש בכימיקלים מזיקים. בעבר, כימיקלים אלה נחשבו פשוט כאמצעי להשגת מטרה. אבל היום כבר ידוע ששטיח מקיר אל קיר שיוצר באמצעות חומרים כימיקלים מסוכנים, יכול לשחרר את הכימיקלים האלה לאוויר הבית במשך שנים לאחר התקנת השטיח.

רכישת מוצרים המיוצרים באופן נקי היא צעד ענק לקראת הפיכת הבית שלכם לבריא, ככל האפשר, לכל אחד מבני הבית, תוך כדי שאתם גם מפחיתים את ההשפעה השלילית על הסביבה כולה.

בריקים מפירוק לשימוש חוזר

בנייה עם בריקים מפירוק שמשמשים לבנייה חוזרת, היא דרך מאוד ידידותית לסביבה. היא גם חוסכת באנרגיה וגם מפחיתה במכלול העלויות הסביבתיות שכרוך בתהליך ייצור הבריקים.

בדים טבעיים

מגמה נוספת ופופולארית היא שימוש בבדים טבעיים כמו קנבס, במבוק, נצרים וחומרים טבעיים אחרים שגודלו ונקטפו באופן ידידותי, מפחיתים את ההשפעה על הסביבה ומוסיפים מראה קליל ואוורירי לחדרי הבית. אגב, תהיו מופתעים ממגוון הגימורים השונים שאפשר לקבל מחומרים אלה. למשל, הקנבוס שנחשב למחוספס למגע ניתן לעיבוד כך שיחקה בדים אחרים שהמראה שלהם רך.

טכנולוגיה

הטכנולוגיה ממש מתפוצצת מחידושים בימים אלה. ההתקדמות הטכנולוגית והאלקטרונית שהתרחשה בשנים האחרונות, נחשבה עד לפני עשר שנים למדע בדיוני. כל ההתקדמות הזו סללה את הדרך לכמה חידושים מדהימים בתחום עיצוב הבית. אנו נוטים לחשוב על טכנולוגיה במונחים של מחשבים ניידים וטלפונים חכמים, אבל המציאות היא שהטכנולוגיה יכולה להיות מיושמת כך שתהפוך את הבתים שלנו ליפים יותר, מהנים יותר ונוחים הרבה יותר.

רמקולים אדריכלים הם רק דוגמה נפלאה לעיצוב טכנולוגי חדשני. ניתן למצוא רמקולים אלה במגוון של צבעים וצורות כך שיתאימו כמעט לכל סגנון. זאת, במקום המראה המכוער של הרמקולים השחורים ומגושמים שהכרנו בעבר.

גם טלוויזיות שמתחזות למראות הן דרך מצוינת נוספת להביא את הטכנולוגיה הביתה בדרך אטרקטיבית ושימושית. במקום מלבן כהה וגדול שתופס מקום על הקיר שלכם, תוכלו לקבל מראה ממוסגרת ומסוגננת שמרחיבה את החדר ומוסיפה פונקציה נוספת לחלל.