חיפוי קירות אמבטיה – בחירה אלגנטית ומשתלמת

25.5.2013 שתף

אנשים היום מודעים מאוד לעיצוב הבית שלהם.
הסיבה לכך היא החברות שמייצרות מוצרים חדשניים שמספקים שפע של אפשרויות.
אנשים רבים מקדישים תשומת לב מרבית לכל פינה ופינה בבית, אבל כשזה מגיע לחדר
האמבטיה, הדבר הראשון שקופץ לראש הוא עיצוב הרצפה והקירות.

חדר האמבטיה הוא האזור השימושי ביותר בבית. כל אנשי הבית, ולפעמים גם האורחים, משתמשים בחדר זה.
הקישוט, ההיגיינה והניקיון בחדר האמבטיה משליכים על אופי בני הבית ועל דרך החיים שלהם.

חדר האמבטיה הוא אזור חשוב בבית שצריך להיות מטופל באופן קבוע, כולל תשומת לב לעיצוב.
כשרוצים לשנות את מראה חדר האמבטיה עומדות בפניכם אפשרויות רבות.

יש אנשים שמעדיפים לרכוש אביזרים רבים שמתאימים לדוגמה ולצבעים של האמבטיה, בעוד שאחרים דווקא מעדיפים רכישה של
פנלים יקרים כדי להפוך את חדר האמבטיה שלהם לחדר ייחודי ומיוחד מכל האחרים.

אחת האפשרויות הטובות ביותר לשיפוץ חדר האמבטיה הוא חיפוי קיר. אלמנט מודרני זה יכול להחליף את האריחים המסורתיים, ויש לו מספר יתרונות: חיפוי קיר בחדר הרחצה הוא לא רק קל להתקנה, אלא גם קל לשמור על מראהו לאורך שנים ואפשר לנקות את חיפוי הקיר באמצעות פתרונות ניקוי פשוטים.

מגוון חומרים

חיפוי קירות הפך בשנים האחרונות לאחת המגמות הפופולריות בתחום עיצוב הבית והוא מציע מגוון של חומרים, סגנונות, עיצובים וצבעים.

חיפוי הקירות בעצם מביא לתוך הבית פנימה חומרי בנייה שמיוצרים מן הטבע. בכך, מצליח החיפוי ליצור אלמנט עיצובי ייחודי שמשפיע ומשנה את כל האווירה בחדר המגורים, במטבח או בחדר האמבטיה.

בנוסף למראה המסוגנן, היפהפה והייחודי של חומרי החיפוי הטבעיים, הם גם מאפשרים לנו לבנות עם חומרים ידידותיים לסביבה. החומרים הטבעיים לחיפוי הקירות כוללים חיפוי אבן טבעית, חיפוי לבנים (בריקים) במבחר גדלים וצורות, חיפוי פסיפס בשלל צבעים וחיפוי בפסיפס מעץ.

חיפוי קירות האמבטיה נותן מענה לשני צרכים מאוד חשובים: מניעת הצטברות של רטיבות ועובש בחדר שמותזים בו הרבה מים, והגנה על הקירות ועל החדר כולו. בנוסף, שימוש בחיפוי בחדר האמבט מאפשר מראה ייחודי מאוד ועיצוב-מחדש בלי בלגאן מיותר.

בין הציפויים הקיימים תוכלו לבחור בחיפוי אבן, צפחה, ובריקים.

כמה מילים על חיפוי אבן ובריקים

חיפוי אבן – חיפוי האבן הוא אחד החומרים הפופולריים היום בעיצוב פנים. חיפוי אבן מעניק לחדר האמבט אפקט מיוחד שלא יושג באמצעות חומרי חיפוי אחרים. בנוסף, האבן תשמש גם כחומר מבודד מפני קור, חום ורעש והיא גם תגן על החדר מפני רטיבות ונזילות של מים. בדרך כלל כשמחפים קיר באבן מורידים את שורת הפנלים התחתונה ומתחילים את החיפוי מגובה הרצפה. כך ניתן ליצור תשתית עמידה וחזקה יותר לקיר האבן.

בריקים – הבריקים או הלבנים מאפשרים ליצור מראה ייחודי. הבריקים עשויים בדרך כלל מאבן שזמינה בגוונים של צבע אדום, אפור ובז’. הבריקים מאפשרים לכם ליצור בחדר האמבט מראה יוקרתי עתיק מיוחד במינו.