גילגולה של האבן

25.5.2009 שתף

דורות אחר דורות, תרבויות אחר תרבויות, נעשה שימוש במשאב האבן לצרכים שונים. השתמשו בהם לקישוט הגוף, השתמשו בהם לפולחן וסגידה. בטקסים לגירוש שדים ורוחות הם נחשבו לאלמנטים מרכזים. בתנך ובמקרא, מספרים למשל על הכהן הגדול אשר ענד על אפודו את אבני החושן כאשר כל אחד מהם סימלה את שבטי ישראל. אצל האינדיאנים, הייתה רווחת האמונה כי האבן הוא למעשה מוחה של אמא אדמה.

בחברת מילסטון, החברה המובילה בישראל בקו מוצרי האבן, ואשר מהווה את חזית הטכנולוגיה בענף, עדיין מקפידים להעביר את חזון היצירה של החברה בעבודות אומנותיות המבוצעות על ידי מקצוענים היודעים להרכיבידנית את האבנים הקטנות ביותרעם מרקם הצבעים הדורש עין של אומן.

המרקם העדין, הייחודי והאיכותי של מילסטון, האבן המצליחה בניהולם של דודו ניב ואמיר מילשטיין, והמתמקצעת בריצופי אבן וחיפוי קירות בסגנון עתיק ומודרני לצד קו מוצרים משלים כגון: פסיפסים, קרניזים, דקורים ופסי קישוט, נוצרים כתולדה של סינתזה בין שילוב מנצח של החומר הטבעי וחשיבה אומנותית.

חיפוי אבן

סינתזה זו נועדה להדגיש את החזון של אימפריית מילסטון: איכות גבוהה, יצירתיות אומנותית ועיצוב לפרטי פרטים. שילוב של קידמה לצד מחצב טבעי עתיק עתיד, של טכנולוגיה מתקדמת לצד שימוש ייחודי במשאבי הטבע ובמשאבי האבן הטבעית, הנחשבת לאחד מיסודות הבנייה החזקים והיציבים ביותר. במילסטון מקפידים לנכס לעצמן את יתרונות השימוש באבן, ועושים שימוש נדיר במחצב השכיח. במפעלי החברה המובילה בקו מוצרי האבן נוצרים יצירות מדהימות וייחודיות המשפיעות בנוכחותן על הסביבה הגיאוגרפית כולה.

פאטרן אנדורה

פאטרן אנדורה

פאטרן ביבליקל

פאטרן ביבליקל

טרומל דארמה

טרומל דארמה

פאטרן מצפה צהוב

פאטרן מצפה צהוב

פאטרן אימפריאל ברונז

פאטרן אימפריאל ברונז

מגו אדמה פאטרן

מגו אדמה פאטרן

מגו אפור פאטרן

מגו אפור פאטרן

מגו לבן פאטרן

מגו לבן פאטרן

טרומל סאני

טרומל סאני

פאטרן סיטרה

פאטרן סיטרה