אריחים למטבח מודרני – 5 סוגי אריחי פורצלן לעיצוב המושלם

11.3.2018 שתף

אריחים למטבח מודרני – 5 סוגי אריחי פורצלן לעיצוב המושלם

 

בין אם מדובר בשיפוץ מטבח או בבניית מטבח חדש, שוק האריחים מציע למטבח המודרני שלל רעיונות פרי דמיונם של מעצבים ואדריכלים. כיוון שהמטבח הוא חדר העבודה הקשוח ביותר בבית, תכנון המטבח המודרני הטוב ביותר אמור להציע מקום נרחב לעבודת הבישול, מקום גמיש לעריכת ארוחות משפחתיות ומסיבות גדולות, ומקום לאחסון מכשירי מטבח ואביזרים שונים ויעילים.

 

למה אריחי פורצלן?

אריחי פורצלן יכולים מצד אחד להעניק למטבח שלכם את הקסם הישן והמוכר של אריחי קרמיקה, ומצד שני להקנות לו מראה אולטרה מפואר. היתרון המובהק של אריחים אלה הוא העמידות המוחלטת שלהם בפני חום וקור. ייתכן שהרעיון להשתמש באריחי פורצלן למטבח העכשווי, נראה לכם מיושן, אבל השוק של ימינו מציע לא מעט סוגי אריחי פורצלן חדשים ומהפכנים למדי.

מעצבי הפנים הטובים ביותר מאמצים היום את מוצרי הפורצלן ומשלבים אותם בעיצוב המטבח כדי להשיג מראה מודרני. התכונה הטובה ביותר של חומרים אלה, כאמור, היא היכולת שלהם לעמוד בפני הבלאי שמאפיין את השימוש היומיומי במטבחים.

 

  1. אריחי מטבח באווירה כפרית

אריחי פורצלן מאפשרים לכם ליצור במטבח שלכם אווירה חמה, מזמינה וכפרית, בעיקר אם בוחרים בגווני אדמה כמו טרקוטה או צבעים חומים. אריחים מעוטרים במוטיבים כמו ציפורים, פירות או פרחים, יכולים להוסיף מגע קפריזי במקצת ולהעניק קסם ייחודי למטבח שלכם. המטבח יכול להפוך לנשמתו של הבית כולו, כאשר אלמנטים עיצוביים אלה משולבים עם ארונות מלוטשים.

 

  1. אריחים דמויי בריקים

אריחי פורצלן מעוצבים כבריקים הם הצעקה האחרונה בתחום עיצוב המטבח. אריחים דמויי בריקים אלה מעורבבים בדיס צבעוני שמעניק להם מראה תוסס והופך את התחושה בחלל המטבח לאוורירית משהו.

כשאתם מחפשים אריחים למטבח מודרני וליצירת גימור בעל מראה חלק ומושלם, מומלץ לבחור בגווני צבע מנוגדים לחיפוי הקירות והרצפות.

 

  1. אריחים דמויי אבן טבעית

עיצוב מטבחים באבן טבעית מקובל מזה מאות בשנים. אבן טבעית היא חזקה מאוד ויכולה לעמוד בכל הפגעים שמחוללת עבודה יומיומית במטבח. עם זאת, חשוב לזכור שיש אבנים טבעיות שטובות יותר מאבנים אחרות ליישומים במטבח. לדוגמה, אריחי אבן גיר הם ספוגיים ומוכתמים בקלות. מסיבה זו, אבן גיר אינה האבן המומלצת ליישומים כמו משטח עבודה במטבח. למרבה המזל, השוק מציע היום אריחי פורצלן במראה של אבן טבעית יחד עם כל היתרונות של הפורצלן – חסינות בפני כתמים ובפני רטיבות ובלאי. תהיו מופתעים עד כמה אריחים דמויי האבן נראים ממש כמו אבן אמתית.

 

  1. אריחי פורצלן בסגנון מודרני

אריחי פסיפס מודרניים עשויים מפורצלן היא בחירה מצוינת למי שמעדיף מטבח בסגנון מודרני. אריחים אלה איכותיים ביותר ויכולים לעמוד בהשפעות המזיקות שמאפיינות את המטבחים. הם גם בחירה מצוינת עבור משפחות עם ילדים.

אריחי פורצלן אלה מקנים למטבח שלכם מראה עכשווי, ואפשר להתאימם לכל פלטת הצבעים, בזכות העובדה שהם זמינים במגוון רחב של צבעים, גוונים ודפוסים. אריחים אלה נפוצים מאוד לחיפוי משטחי עבודה, ויכולים לשמש גם לחיפוי הקירות וריצוף המטבח. כך ניתן להעניק למטבח שלכם מראה אחיד.

 

  1. אריחים מזוגגים למראה אולטרה מפואר

משטח עבודה מחופה באריחי פורצלן מזוגגים מוסיף יוקרה למטבח. האריחים המזוגגים עמידים מאוד בפני חום וחיתוך. עם זאת, מומלץ להשתמש בלוח חיתוך כשאתם קוצצים ירקות, למשל. לא בגלל הנזק לאריחים, אלא בגלל הנזק שעלול להיגרם לסכינים שלכם.

 

כל שנותר לכם כעת, זה להחליט על העיצוב המתאים ביותר לאורח החיים שמאפיין את הבית הפרטי שלכם, ולבחור את האריח המתאים ביותר למטבח החלומות שלכם.