אפליקציות לעיצוב פנים – 3 המלצות

22.10.2015 שתף

אפליקציות לעיצוב פנים

האם אתם מתכננים לשפץ את הבית? או אולי עוברים לדירה חדשה וזקוקים לעצות בתחום עיצוב הפנים?

יש היום לא מעט אפליקציות שיכולות לסייע לכם לעצב את פנים הבית או הדירה ממש כמו מעצב פנים מקצועי. אפליקציות אלה יעזרו לכם לעשות את הבחירות הנכונות בין האפשרויות הרבות שזמינות היום בשוק. למשל, איזה חומר חיפוי יתאים לקיר במטבח (חיפוי בריקים או בטון אדריכלי) ואיזה משטח יתאים לריצוף הכניסה (פסיפסים או פרקט עץ).

כדי לבחור באפליקציה המתאימה לכם, כדאי להבטיח שאתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים שהאפליקציה תעשה עבורכם.
עיצוב פנים עוסק באומנות פריסת האביזרים בבית ושימוש ברהיטים ובחפצים הנכונים שישפרו את יופיו של החלל הפנימי. לא לכל אחד יש כישורים של מעצב פנים, שמצריכים עין לעיצוב ולאסתטיקה. כשאתם לוקחים על עצמכם לשפץ ולשנות את מראה פנים הבית, אתם צריכים לדעת מה עובד ומה לא. הוסיפו לזה את המשימה המורכבת כמו, לבחור את ערכת הצבעים הנכונה לקירות, ואת הרהיטים שישלימו אותה – ותגיעו בעצמכם למסקנה שזו משימה לא פשוטה.

היום, במקום להרים טלפון ולהתקשר למעצב פנים, תוכלו במקום זה להרים טלפון ולהוריד אפליקציה. הנה ארבע אפליקציות שיכולות לתת מענה מתאים לצרכים שלכם:

1. 3D Interior Room Design
מפתח: HB Conception Virtuelle inc.
אפליקציה לעיצוב פנים מהירה וקלה לשימוש. תוכלו לעבוד עם אנימציה 3D (תלת ממד) שנראית די ריאליסטית ולשחק עם צבעי הקיר ופריטים בחדר כמו דלתות, חלונות, רצפה, בריקים, תמונות על הקיר, וילונות, שטיחים, אח ואפילו טפטים. פשוט צרו תכנית של הרצפה ב-2D ותראו איך האפליקציה ממירה אותה ל-D3. אתם צריכים להיות מחוברים לאינטרנט כדי לקבל גישה לספריות השונות.

2. Houzz Interior Design Ideas
מפתח: Houzz
אפליקציה זו מאפשרת לכם לגשת לאתר של החברה שבה אוסף גדול של רעיונות לעיצוב הבית. תוכלו לגלוש לפי: סטייל, חדר, מיקום, ואפילו לשמור את הרעיונות בספר רעיונות ווירטואלי משלכם. האפליקציה מאפשרת לכם לשמור את התמונות לשם גישה לא מקוונת. יש גם קהילה שיכולה לסייע לכם לפתור שאלות בנושא העיצוב.

3. Interior Design
מפתח: Black Mana Studios