שאלות ותשובות
מאתרים פריט מבוקש באתר, מכניסים כמות רצויה ולוחצים על קניה.
מעדכנים פרטים אישיים לצורך אישור הזמנה ומשלמים. לא הצלחתם? תתקשרו אלינו ונעזור לכם טלפונית לעבור את כל השלבים.
פרטים בעמוד משלוחים והחזרות
ניתן להגיע לאיסוף עצמי במחסן באשדוד בתיאום מראש או להתקשר לשירות לקוחות לסיוע. יתכן ותהיה תוספת תשלום.
כרטיס אשראי עד 5 תשלומים.
ניתן לשריין חומר שאינו במלאי זמין. יש להתקשר לשירות לקוחות לצורך תאום. תידרש לתת כרטיס אשראי לביטחון ותקבל תאריך הגעה משוער. ניתן לבטל את ההזמנה עד למועד המשלוח. תחויבו רק בעת הגעת החומר למלאי. תקבל התרעה ימים ספורים לפני המשלוח.
במידה והנך מעוניין לבצע שינוי כלשהו בהזמנה יש לשלוח מייל במיידי ל- orders@milstone.co.il ולבקש עדכון של ההזמנה. מומלץ להתקשר לשירות לקוחות לוודא שהשינויים התבצעו. לא ניתן לשנות את ההזמנה לאחר מועד המשלוח.
תוך 24 שעות מיום מההזמנה תקבל אישור הזמנה במייל עם הפרטים. במידה ולא קיבלת יש לשלוח מייל ל- orders@milstone.co.il ולהתקשר לשירות לקוחות.
כל מוצר המופיע באתר ונמצא במלאי אפשר להזמין ויגיע אליכם הביתה עם הובלה מיוחדת או שליח.
מלאי למוצר מסוים או כמות ניתן לברר מלאי מול השירות, בואטס אפ או צ’אט או בטלפון.
אנו עושים את מיטב המאמצים לארוז את החומר היטב ולהוביל בזהירות, אבל לעיתים נדירות יש גם תקלות. יש חובה לבדוק את החומר שהגיע עד 24 שעות מהגעת החומר לאתר. במידה ונתקלתם בתקלה יש לשלוח מייל בדחיפות ל- service@milstone.co.il עם הפרטים הבאים: שם לקוח, מספר הזמנה, כמות החומר הניזוק, מספר אצווה (מוצרים בעלי אצוות ייצור) תאריך קבלת החומר ותמונות של הנזק. עם קבלת הפרטים אנו נאבד את הנתונים אצלנו ונדאג לשלוח לכם חומר חלופי. יש לוודא שהחומר הניזוק נשאר בידכם. קבלת חומר חלופי מותנית בהחזרת החומר הפגום. טענות לחומר פגום מעבר ל-24 שעות לאחר הגעת החומר לא יתקבלו.
חובה לספור את כל החומר שהתקבל ולהתאים לתעודת המשלוח שקיבלתם מהנהג. במידה וחסר משהו יש לשלוח מייל ל- service@milstone.co.il עם הפרטים הבאים: שם לקוח, מספר הזמנה, פרטי הזמנה חסרים במשלוח + כמויות. אנו נדאג ליצור קשר להשלמת החוסרים. יש להודיע עד 24 שעות ממעוד הגעת החומר לאתר. מעבר למועד זה טענות אלו יידחו.
על חומר טבעי (אבן/ עץ) לא ניתנת אחריות כלשהי. חומרים אלו עלולים להגיב לסביבת ההתקנה כגון מים או שמש ישירה. התקנה לקויה עלולה לפגוע במוצר ולכן לא ניתנת אחריות.
המוצרים המשווקים על ידי מילסטון מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. האחריות שאנו מעניקים על איכות ייצור גבוהה. התקנה לקויה של המוצר תסיר את האחריות מהמוצר.
תוך 24 שעות מאישור ההזמנה במערכת. אין חיוב אוטומטי.
האתר מאובטח באמצעים המתקדמים ביותר לסייבר התקפי. החברה מבצעת ביקורת עצמית באופן קבוע על פריצות לאתר. פרטי האשראי שלכם לא נשמרים באתר.
האתר מאובטח בטכנולוגית SSL המצפינה את התקשורת בין הדפדפן שלך לבין האתר והופכת אותה לפרטית. לאתר הונפקה תעודת SSL.
יש להכניס לחשבון שלי/ הזמנות ושם יופיעו כל פרטי ההזמנה עם החיובים והמחירים.
יש להיכנס לחשבון שלי וסטטוס הזמנה.
יש ללחוץ על סימון המשתמש (אייקון בצורת אדם) בצד ימין למעלה ואז על יצירת חשבון חדש.
תלוי באזור מגוריך. המשלוח יצא לך עד 7 ימי עסקים ממועד ההזמנה. תקבל התראה בטלפון לתאום משלוח. במקרה של הובלה של מילסטון יתקשרו אליך יום לפני מועד המשלוח לתאום שעה משוערת.
כיורים ואמבטיות הינם מוצרים בהזמנה מיוחדת מחו”ל וזמן אספקתם הינו עד 6 שבועות.
כן. מותר להחזיר סחורה תוך 14 ימים מיום קבלתה.
קישור לעמוד מדיניות החזרות ומשלוחים.
תוך 7 ימים מקבלת החומר במחסן ורק לפי תנאי המדיניות החזרות סחורה. הכסף יוחזר באותו אמצעי שהוא שולם.
אנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר ביחס למוצר שאתם קונים. מצאתם מחיר טוב יותר ספרו לנו.