חיפוי אבן

25.5.2013 שתף

כל הסיבות לבחור בחיפוי אבן לבית

חיפוי באבן

כדי לתת לבית שלכם תחושה של סגנון ויוקרה, כדאי לשקול לחפות את קירות החוץ או הפנים באבן טבעית. הסיבה בגינה אנשים רבים כל כך משתמשים בחיפוי קירות הבית באבן לא נובעת רק מהמראה האסתטי של האבן, אלא גם מהדרישות שחיפוי הקירות יעניק לקיר ולבית עמידות, תחזוקה נמוכה וכושר הגנה על הבית.

מגוון חומרי החיפוי מאבן טבעית הוא רב וכולל בין השאר גרניט, אבן גיר, אבן חול, שיש, צפחה ועוד.

אם אתם מחפשים חומר חיפוי לקירות הבית שביצועיו מעולים, שנשמר לאורך כל החיים ושאין כמותו ליופי, תמצאו את מבוקשכם בחיפוי האבן שבו השתמשו בני אדם לבנייה מאז ומתמיד.

לפניכם כמה סיבות בגינן חיפוי באבן טבעית הוא הבחירה המושלמת גם לקירות החיצוניים וגם לקירות פנימיים:

חיפוי אבן הוא נצחי ואלגנטי

חיפוי אבן הוא פופולארי ונצחי ואף פעם לא יוצא מהאופנה. כאמור, תוכלו לבחור באבן טבעית מתוך מבחר האבנים המוצע בשוק, כאשר לכל סוגי האבנים מראה ייחודי משלהם. למרות עלותו של חיפוי האבן, הוא יעניק לבית שלכם מראה מתוחכם שפשוט לא ניתן לחיקוי על ידי כל חומר חיפוי אחר. היופי יוצא הדופן של חיפוי האבן גם יגדיל באופן משמעותי את ערך הבית כשתרצו למכור אותו.

עמיד

סיבה נוספת לכך שתרצו לשקול שימוש בחיפוי אבן לקירות הבית שלכם היא העובדה שחיפוי זה עמיד מאד. כאשר תתקינו את חיפוי האבן תזכו לקירות שיחזיקו מעמד כל החיים כמעט ללא צורך בתחזוקה. חיפוי אבן הוא בעצם אחד החומרים הנדירים שרק משתפרים עם הזמן. חיפוי האבן גם עמיד לחלוטין בפני אש ולא ילבה את הלהבות אם חס וחלילה יפרצו. מאפיין זה יכול להיות יתרון גדול בעיקר אם אתם מתגוררים באזור מועד לשריפות, או אם אתם רוצים להבטיח שהבית שלכם יזכה לבטיחות המרבית האפשרית.

מבודד

בעידן שבו חשבונות החשמל רק הולכים וגדלים, אנשים מנסים ככל יכולתם לחסוך בהוצאות האנרגיה. אחת הדרכים לחסכון באנרגיה היא להבטיח שהבית מבודד היטב וכך להפחית באופן משמעותי את הצורך בחימום ובקירור הבית.

חיפוי באבן הוא מבודד טבעי מצוין ויכול לתרום באופן משמעותי לטמפרטורה פנימית יציבה יותר של הבית. חיפוי האבן הוא גם מבודד תרמי מצוין וגם מבודד אקוסטי מעולה. כלומר, חיפוי האבן יעזור לכם לחסום רעשים חיצוניים כמו מכוניות שנוסעות בכביש, רעשים מהשכנים ועוד. הבית שלכם יהיה שקט ושלו יותר אם תשתמשו באבן טבעית לחיפוי הקירות.

מצריך תחזוקה נמוכה

אנשים רבים עסוקים יותר מדי זמן בעבודות תחזוקה של הבית. חיפוי אבן מאפשר לכם למעשה תחזוקה נמוכה מאד מהרגע שהותקן. לכן, אתם יכולים לשכוח מהקירות המחופים רגע לאחר שהותקנו. הכי הרבה שתצטרכו לעשות זה לנקות את הקירות מדי פעם או אולי לאטום נקודות פה ושם מדי כמה שנים כדי לשמור שהקירות והחיפוי יישארו במצב אופטימאלי.